دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حضور پیشکسوت استقلال و پرسپولیس در مدار بسته

حضور پیشکسوت استقلال و پرسپولیس در مدار بسته
جدیدترین قسمت از برنامه «مدار بسته» به میزبانی محمدرضا مهدوی (پیشکسوت فوتبال ایران) شنبه ۲۸ بهمن روانه آنتن شبکه دو می‌شود.
کد خبر : 897120

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا مهدوی (پیشکسوت فوتبال ایران) در جدیدترین قسمت برنامه «مدار بسته» حضور دارد؛ و حسین رفیعی در استودیوی برنامه با این پیشکسوت فوتبال ایران درخصوص موضوع «سورپرایز» گفت‌وگویی جذاب خواهد داشت.

محمدرضا مهدوی فوتبال خود را از تیم سپیدرود رشت آغاز کرد و سپس فوتبال را در تیم‌های داماش گیلان و استیل آذین و استقلال خوزستان پیگیری کرد. او گل‌های بسیاری را با مهارت خود در ضربات آزاد به ثمر رسانده‌است، که از جمله آنها می‌توان به گل او به طالب لو در برد چهار بر یک پگاه گیلان مقابل استقلال (سال ۸۷)، گل او به معمارزاده در برد دو بر یک داماش گیلان مقابل پرسپولیس (سال ۹۱)، گل او به رحمتی در برد دو بر یک داماش مقابل استقلال (سال ۹۲) و گل دقایق آخر او به مکانی در تساوی استقلال خوزستان و پرسپولیس (سال ۹۴) اشاره کرد.

دوربین مخفیِ سطح شهر این قسمت از برنامه هم با حضور محمد شعبان‌پور و حسین رفیعی است در خصوص موضوع برنامه خواهد بود.

برنامه «مدار بسته» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی است که جدیدترین قسمت آن با حضور محمدرضا مهدوی، شنبه ۲۸ بهمن حوالی ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد و بازپخش آن روز بعد ساعت ۰۱:۳۰ و ۱۰ صبح و ۱۷:۱۵ است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته