دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1395 - 13:41

اعزام دوباره هیات مذاکره‌کننده حج تمتع به عربستان

معاون حج سازمان حج و زیارت با اشاره به دعوت مجدد عربستان از سازمان حج و زیارت کشورمان برای مذاکرات تازه در زمینه حج تمتع ۹۵، گفت: هیات مذاکره کننده تا ساعتی دیگر عازم عربستان می‌شود.
کد خبر : 88016

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از تسنیم، حمید محمدی در تشریح آخرین وضعیت حج تمتع 95 افزود: با توجه به تغییراتی که در وزارت حج عربستان ایجاد شد آنها دعوت مجددی را ترتیب دادند و اظهار داشتند که موضوع صدور روادید حل شده است.


وی ادامه داد: طبیعی است که مجموعه سازمان حج مطالبات حقوقی مردم را که 20 مورد است پیش‌تر به وزارت حج عربستان اعلام کرده که اگر این شروط و خواسته‌ها تامین شود حج تمتع 95 برگزار خواهد شود.


معاون حج سازمان حج و زیارت تصریح کرد: موضوعات هواپیمایی، امنیت زائران، خدمات کنسولی و روادید بسیار مهم است و جزو شروط مطرح شده محسوب می‌شود.


محمدی درباره این پرسش که آیا زمان برای برگزاری کارهای عقب افتاده باقی است یا خیر؟ گفت: زمان برای کارهای اجرایی تمام شده ولی تلاش خود را تا آخرین لحظات انجام می‌دهیم که امیدواریم به سرانجام مناسبی برسیم.


وی درباره اینکه چقدر به این شرایط و برقراری حج امیدوار هستید نیز گفت: باید ببینیم شرایط در حج تمتع 95 چه پیش می آید و مذاکرات نهایی به کجا می‌انجامد.


معاون حج سازمان حج وزیارت اظهار کرد: هیات مذاکره کننده ایرانی به سرپرستی سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت، رئیس هیات پزشکی سازمان حج، معاون حج سازمان حج و زیارت و معاون بین المللی بعثه عازم عربستان می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: حمید محمدی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته