دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چرا غلامحسین مظلومی زیاد در استقلال مربیگری نکرد؟

چرا غلامحسین مظلومی زیاد در استقلال مربیگری نکرد؟
امروز سالروز درگذشت غلامحسین مظلومی یکی از بهترین گلزنان تاریخ باشگاه استقلال است.
کد خبر : 879925

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامحسین مظلومی را باید یکی از بهترین گلزنان و مهاجمان تاریخ استقلال دانست مردی که در کارنامه او عناوین آقای گلی زیادی وجود دارد. برادر بزرگتر پرویز مظلومی در نیمه دوم اسفند ماه سال ۶۷ سرمربیگری استقلال را بر عهده گرفت اما در آن مقطع آبی‌پوشان مشکلات زیادی داشتند.

جالب اینکه در دوره مربیگری مظلومی استقلال توانست بازیکنانی چون امیر قلعه نویی، رضا حسن‌زاده و سعید عزیزیان را جذب کند و اتفاقاً در اولین دربی هم به آنها به مصاف پرسپولیس رفت که در جام حذفی و در ضربات پنالتی شکست خورد.

مظلومی به دلیل شکست در آن دربی و البته بازگشت منصور پورحیدری به ایران زیاد در استقلال مربیگری نکرد و در واقع دوران مربیگری او خیلی کوتاه بود. البته این مربی بعد از باخت به پرسپولیس در جام حذفی مصاحبه عجیبی هم انجام داد و گفت یکی از دلایل باخت استقلال این بود که امروز دفترچه یادداشت خودم را همراهم نیاورده بودم!

در مجموع باید گفت در تاریخ استقلال غلامحسین مظلومی را بیشتر به عنوان یک گلزن و آقای گل می‌شناسند نه یک مربی کارنامه‌دار. هرچند که شاید مظلومی در مربیگری با بدشانسی‌هایی هم مواجه شد.

روحش شاد، یادش گرامی

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته