دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

طارمی: برای قهرمانی در آسیا باید ذهنیتمان را تغییر دهیم/سوال در مورد نسل طلایی تیم ملی غلط است+ فیلم

طارمی: برای قهرمانی در آسیا باید ذهنیتمان را تغییر دهیم سوال در مورد نسل طلایی تیم ملی غلط است+ فیلم
مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: کمی بازی را شل گرفته بودیم و این ذهنیت را باید درست کنیم که اگر می خواهیم قهرمان آسیا شویم باید بهترین عملکرد را داشته باشیم.
کد خبر : 879496

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی طارمی بعد از بازی با هنگ کنگ اظهار کرد: همین که توانستیم بازی را ببریم باید خدا را شکر کنیم و خوشحالم که موقعیت های زیادی درست کردیم.بازی با ازبکستان خیلی سخت است چون در کافا هم با این تیم بازی کردیم. 

وی افزود: نکته مثبت نه تنها این بازی بلکه در همه این سالها نشان دادیم خودخواه نبودیم. من خیلی پاس به سردار دادم و او هم همین کار را کرده است.

طارمی تاکید کرد: ناراحتی آقای قلعه نویی از شجاع خلیل زاده نبود اما کمی بازی را شل گرفته بودیم و این ذهنیت را باید درست کنیم که اگر می خواهیم قهرمان آسیا شویم باید بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: الان نمی توانیم تعیین کنیم با چه تیم هایی بازی کنیم ولی در کل دوست داشتیم با تیم های قدرتمند بازی کنیم اما در همین اردوها هم به اهدافمان رسیدیم.

طارمی در مورد اینکه تیم ملی در جام ملت ها می تواند موفق شود و آیا این نسل بهترین نسل فوتبالی است، گفت: در مورد نسل ها من نمی توانم نظر بدهم ولی فوتبال در قدیم یک مدل بود و الان یک مدل دیگر است اما این سوال از پایه غلط است که کدام نسل طلایی فوتبال است. ما تلاش می کنیم که قهرمان شویم. این پتانسلی در تیم ملی وجود دارد. فکر می کنم اتحادی که قبلا در سالهای گذشته داشتیم دوباره ایجاد شده است.

مصاحبه کامل را در فیلم زیر ببینید:

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته