دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1402 - 14:18

۱۰۰ رشته گرایش در مقاطع ارشد و دکتری دانشگاه آزاد مرودشت فعال هستند

۱۰۰ رشته گرایش در مقاطع ارشد و دکتری دانشگاه آزاد مرودشت فعال هستند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت گفت: بیش از ۴۰ رشته و گرایش در مقطع دکتری و بیش از ۶۰ رشته و گرایش در مقطع کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی فعال هستند.
کد خبر : 879436

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیروس فارسی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در آیین استقبال از نو دانشجویان این واحد دانشگاهی اظهار کرد: واحد مرودشت از لحاظ تعداد استادان پر استناد جزء یک درصد دانشمندان و پژوهشگران برتر جهان در کل کشور از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام با سه استاد مقام دوم را دارد.

وی داشتن حدود ۲۰۰ هیئت علمی، ۲۶۰ کارمند، مجموعه کاملترین کتابخانه با فضای مناسب، امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی، بیش از ۴۰ رشته و گرایش در مقطع دکتری، بیش از ۶۰ رشته و گرایش در مقطع کارشناسی ارشد، بیش از ۱۰۰ رشته در مقاطع کارشناسی و و کاردانی را از جمله و ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت عنوان کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با تأکید بر مهارت‌آموزی، خطاب به دانشجویان گفت: باید در کنار درس خواندن تخصص و مهارت خاصی را یاد بگیرید، زمان را دریابید واثرگذار باشید.درس خواندن را در دانشگاه به عنوان مهم‌ترین عامل موفقیت در نظر داشته و پرنشاط و انرژی با تلاش و کوشش سعی کنید آینده خوبی را برای خودتان رقم بزنید تا در بالابردن سطح معرفتی، علمی و نواندیش قرار گیرید.

محمدرضا دالوند معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و معصومه عمادی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت نیز هر کدام به تفصیل مطالبی را در زمینه‌های مالی، تسهیلات و شهریه دانشجویی، مسائل پژوهشی و آشنایی دانشجویان با شرایط و مقررات آموزشی بیان کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته