دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1402 - 11:22

دانش‌آموختگی ۶۵ هزار و ۵۰۰ دانشجو در دانشگاه آزاد مرودشت

دانش‌آموختگی ۶۵ هزار و ۵۰۰ دانشجو در دانشگاه آزاد مرودشت
رئیس دانشگاه آزاد مرودشت، وجود استادان برجسته و دانشمندان یک و دو درصد دنیا و ۶۵ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموخته را از افتخارات این دانشگاه برشمرد.
کد خبر : 857648

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری علم و فناوری آنا، جشن دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با حضور رئیس و اعضای هیئت رئیسه، نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی و دانش‌آموختگان در سالن همایش‌های ملاصدرا این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در این مراسم به جایگاه علمی این دانشگاه اشاره و خطاب به دانشجویان اظهار کرد: افتخار کنید از دانشگاهی دانش‌آموخته می‌شوید که از نظر جایگاه علمی یکی از بزرگ‌ترین واحد‌های دانشگاهی استان فارس و کشور محسوب می‌شود.

سیروس فارسی، وجود استادان برجسته و جزء دانشمندان یک و دو درصد دنیا، ۱۱ مجله علمی پژوهشی معتبر، سخت‌افزار و امکانات آزمایشگاهی و تعداد ۶۵ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموخته را از افتخارات این دانشگاه برشمرد.

افتخارات علمی دانشگاه آزاد مرودشت/ از دانشمندان یک‌درصد دنیا تا ۱۱ مجله پژوهشی

وی افزود: کسب موفقیت تصادفی نیست، موفقیت یک مهارت و هنر است که حاصل تلاش و کار و سختی است و امروز دانشجویان به لطف کمک و همیاری پدر و مادرتان و تلاش خود آن را به‌دست آورده‌اید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت دوباره خطاب به دانشجویان بیان کرد: امیدوارم با بهره‌گیری از تجربیات سال‌های تحصیل خود در این دانشگاه بتوانید فرد مفید و شایسته‌ای برای کشور باشید و در زمینه پویایی و بالندگی این سرزمین از یافته‌های علمی خود برای کمک به هموطنانمان به نحو مطلوب بهره‌برداری کنید.

نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی هم از دانشجویان به‌عنوان سرمایه‌های کشور یاد کرد و گفت: در دنیای امروز توسعه منابع انسانی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و یکی از معیار‌های رشد و توسعه کشور‌ها عبارت است از شاخص نیروی انسانی متخصص و کارآمد؛ چراکه امروز منابع انسانی کارآمد و شایسته، محور زیربنای توسعه هستند.

افتخارات علمی دانشگاه آزاد مرودشت/ از دانشمندان یک‌درصد دنیا تا ۱۱ مجله پژوهشی

جلال رشیدی کوچی تبیین کرد: امیدوارم دانش‌آموختگان با تلاش علمی بستری را مهیا کنند که میهن اسلامی در تحقق آرمان‌های والای خود روز به روز به اهداف مقدس خود نزدیک‌تر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته