دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آبان 1402 - 12:19
در حاشیه جلسه هیئت دولت؛

بهادری‌جهرمی: وزارت نفت در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان پیشتاز است

بهادری‌جهرمی: وزارت نفت در  حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان پیشتاز است
سخنگوی دولت با اشاره ارائه گزارش حمایت دستگاه‌های مختلف از نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان در جلسه امروز هیئت دولت، گفت: وزارت نفت در این زمینه رتبه اول را کسب کرد.
کد خبر : 879225

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران افزود: وزارتخانه دوم نیز وزارتخانه نیرو است که با شش برابر شدن تعداد شرکت‌های دانش بنیان طرف قرارداد وزارتخانه نیرو به حدود  هزار و پنجاه شرکت رسیده است.

وی در ادامه در جلسه هیئت دولت، وزیر فرهنگ و ارشاد گزارشی از حمایت دولت در حوزه کتاب و اقداماتی که در این حوزه انجام‌شده است، ارائه داد.

جهرمی  افزود: جلسه امروز مختص  به ادامه بررسی بودجه  ۱۴۰۳ بود و با سرعت دولت در برگزاری جلسات فوق‌العاده، تقریباً امروز دور اول بررسی متون پیشنهادی به پایان رسید؛ در این فرآیند‌های بررسی اولیه، معمولاً پیشنهاد‌هایی از سوی دستگاه‌ها مطرح می‌شود که طی روز‌های آتی، موارد اصلاحی آن انجام می‌گیرد.

جهرمی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم طی دو جلسه عادی و یا فوق‌العاده در دولت، بودجه را نهایی کنیم و در صورت نهایی شدن لایحه برنامه هفتم و تطبیق بودجه با برنامه، امکان ارسال به مجلس وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته