دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1402 - 09:46
استاد دانشگاه علامه طباطبایی عنوان کرد؛

طوفان الاقصی سناریویی برای نابودی رژیم صهیونیستی

طوفان الاقصی سناریویی برای نابودی رژیم صهیونیستی
رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشکده علامه طباطبایی؛ عملیات طوفان الاقصی و مسئله امروز غزه را سناریویی برای نابودی رژیم صهیونیستی دانست.
کد خبر : 878910

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجید عباسی، رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی در جمع استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز اظهار کرد: در طول چند روز گذشته دنیا شاهد جنایت‌های گسترده‌ای از سوی رژیم غاصب اسرائیل بوده و همه می‌دانیم که جنایات این رژیم موضوع تازه‌ای نیست.طوفان الاقصی سناریویی برای نابودی رژیم صهیونیستی و پاسخ قاطعانه به این جنایت‌ها خواهد بود که هیچ‌وقت فراموش نخواهد شد.

وی افزود: این رژیم غاصب، زنان، کودکان و جوانان بسیاری را در طول این مدت شهید و به خاک و خون کشانده است. این جنایت‌ها، کشتار‌ها و ویرانی‌ها در نهایت به نفع رژیم کودک کش تمام نمی‌شود و به‌زودی زود سیل ویرانگری عصای موسی رقم خواهد خورد که این رژیم منحوس را به تاریخ واگذار خواهد کرد. کشور‌های اروپایی و آمریکایی و دولت‌های سازش‌کار بدانند ظلم و جور در دنیای امروز دیگر جایی ندارد و اگر به صدای مظلومیت مردم غزه گوش نمی‌دهید به صدای ملت‌های خود گوش فرا دهید.

استاد دانشگاه علامه عنوان کرد: جوانان فلسطینی که امروز مقابل صهیونیست‌ها می‌ایستند، روزی سنگ‌بر دست داشتند؛ اما اکنون با موشک به مصاف ارتش اسرائیل غاصب می‌روند. ابعاد فاجعه اخیر غزه فقط به بحث‌های رسانه‌ای منتهی نمی‌شود؛ بلکه ابعاد دیگری مانند حقوق مردم غزه، حقوق روابط بین‌الملل و وظایف سازمان ملل، دولت‌ها و ملت‌ها را شامل می‌شود که باید همه آنها را بررسی کرد؛ زیرا قضیه دیگر محدود به فلسطین نیست؛ بلکه مسئله‌ای است که به همه جهانیان ارتباط دارد و باید همگان درباره آن اظهارنظر کنند.

عباسی با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: آنان که دست به جنایات وحشیانه در سرزمین‌های اشغالی فلسطین می‌زنند، هیچ رحم و عطوفتی ندارند و سرسخت‌ترین دشمن مسلمانان قوم یهود است که اکنون می‌بینیم نابودی کودکان، زنان و افراد سالخورده در سرزمین‌های اشغالی توسط آنان صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: بر این اساس شاهد هجمه دیوانه‌وار وحشیانه از سوی رژیم صهیونیستی با همراهی غرب و آمریکا در منطقه غزه هستیم و با بمب‌های نامتعارف ارسال شده از غرب غزه را ویران کرده‌اند. تاکنون در غزه ۱۰ هزار نفر شهید، ۲۵ هزار نفر مجروح و ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار نفر آواره شده‌اند و ۴۰ درصد از نوار غزه نیز ویران شده است.

رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی در تشریح اهداف عملیات طوفان الاقصی بیان کرد: اهمیت مسجدالاقصی، محاصره غزه و جنایات رژیم صهیونیستی، وجود حکومت راست‌گرای فاشیستی در رژیم صهیونیستی سبب شکل‌گیری عملیات طوفان الاقصی شد که از سال ۱۹۴۸ تاکنون بی‌سابقه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته