دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

۶۴ تیم دانشجویی به مرحله کشوری رویداد مشق امید راه یافتند

۶۴ تیم دانشجویی به مرحله کشوری رویداد مشق امید راه یافتند
دبیر علمی دومین رویداد ملی مشق امید گفت: ۶ هزار و ۳۳۸ تیم در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به رقابت‌های استانی پرداختند و ۶۴ تیم در بخش دانشجویی به مرحله کشوری راه پیدا کردند.
کد خبر : 878785

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امید طاهرنژاد، دبیر علمی دومین رویداد ملی مشق امید در مراسم دومین سال این رویداد که امروز پیش از ظهر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌ مرکزی برگزار شد، گفت: ۶ هزار و ۴۷۵ تیم در سطح کشور در این رویداد شرکت کردند که ۶ هزار و ۳۳۸ نفر بدون تکرار و عنوان کاربرگ هستند. سال گذشته ۵۰۴ تیم در رویداد ملی مشق امید شرکت کردند که امسال شاهد پیشرفت ۱۲ درصدی هستیم.

وی افزود: از ۶ هزار و ۳۳۸ تیم بدون تکرار، یک هزار و ۱۸۹ تیم استادی، ۴ هزار و ۶۷۵ تیم دانشجویی و ۴۷۴ تیم کارمندی هستند که دررویداد اول مشق امید تیم کارمندی حضور نداشت.

دبیر علمی دومین رویداد ملی مشق امید با اشاره به حوزه‌های مسائل، اظهار کرد: موضوعات در این رویداد شامل بخش پزشکی با ۳۵۳ کاربرگ، حقوقی با ۳۱۹ تیم شرکت‌کننده، سیاسی ۳۴۳ تیم، فرهنگی‌‌اجتماعی ۲هزار و ۲۴۴ تیم، فنی‌مهندسی ۶۷۲ تیم و یک هزار و ۴۰۷ تیم در بخش‌های کشاورزی، روانشناسی اجتماعی ومی‌شود.

طاهرنژاد ادامه داد: گستره هزار و ۱۰۷ مسئله در سطح استان‌ها، ۹۷۳ مسئله در سطح بین‌المللی، ۲ هزارو ۹۹ مسئله منطقه‌ای و هزار و ۳۸۰مسئله در دانشگاه وجود دارد.

دبیر علمی دومین رویداد ملی مشق امید اضافه کرد: ۲۱ سرپرست تیم در این رویداد دیپلم و زیردیپلم، ۴۴۹ نماینده تیم با مدرک کاردانی، ۳هزار و ۶۶۰ تیم مدرک کارشناسی، ۸۲۲ تیم کارشناسی ارشد، ۲۱۶ تیم دکتری حرفه‌ای و  هزار و ۱۱۷۰ تیم دکتری تخصصی ثبت نام کردند؛این اتفاق دغدغه‌مندی را در بین دانشجویان دکتری و اساتید نشان می‌دهد.

طاهرنژاد با اشاره مشارکت تشکل‌های اسلامی‌سیاسی دانشگاه، عنوان کرد: ۴ هزار و ۵۷۲ تشکل اسلامی در این رویداد کاربرگ ثبت کردند کهاز این تعداد ۳۵۸ تشکل اسلامی استادی، ۹۶۷ بسیج دانشجویی، ۵۵۶ بسیج اساتید، ۴۷۴ بسیج کارکنان، ۶۰۲ تیم کانون‌های دانشجویی و۴۲۵ تیم انجمن علمی و باشگاه پژوهشگران جوان در رویداد شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: از ۶ هزار و ۳۳۸ تیم در واحدها و استان‌ها رقابت‌های استانی برگزار شد و ۶۴ تیم در بخش دانشجویی به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

به گزارش آنا، اداره کل تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد در راستای حل مسئله و جریان‌سازی فرهنگ حل مسئله به برنامه‌ریزی و تدوین دستورالعمل دومین رویداد ملی مشق امید اقدام کرده است.

دومین رویداد ملی مشق امید (عرضه و نقد دیدگاه‌های تشکلی در حل مسائل) بیست و یکم تا بیست و چهارم آبان ۱۴۰۲ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته