دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1395 - 09:18
یازدهمین نشست کمیسیون دائمی هیات امنای استان اصفهان برگزار شد

موافقت با طرح دانش‌بنیان راه‌اندازی شرکت آموزش و تحقیقات آثار واحد کاشان

یازدهمین نشست عادی کمیسیون دائمی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با حضور اعضا برگزار شد. در این جلسه با طرح دانش‌بنیان راه‌اندازی شرکت آموزش و تحقیقات آثار واحد کاشان موافقت شد.
کد خبر : 87821

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این جلسه که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار شد، دکتر احمدعلی فروغی ابری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان بابت برگزاری جشن باشکوه خیرین دانشگاه، قدردانی و تشکر کرد.


دبیر هیات ‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر استفاده هر چه بیشتر از فرصت‌ها و اختیارات کمیسیون‌های دائمی استان، خواستار تفویض اختیارات متناسب با شرایط استان به کمیسیون دائمی شد.


در ادامه این نشست دکتر امیررضا نقش رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و عضو کمیسیون دائمی استان با ارائه گزارشی از مصوبات جلسه قبل، دستورهای جلسه را قرائت کرد و پس از تبادل نظر و مذاکرات صورت گرفته به شرح زیر مورد تصویب قرار گرفت:


موافقت با طرح دانش ‌بنیان تاسیس شرکت آموزش و تحقیقات آثار واحد کاشان با استناد به مصوبه شماره 4 هشتمین جلسه هیات ‌امنای استانی موضوع تفویض اختیار تصویب نهایی طرح‌های اقتصادی دانش‌بنیان و غیر دانش‌بنیان استان که قبلاً به تصویب شورای اقتصاد دانش‌بنیان استان رسیده و در کمیسیون دائمی هیات ‌امنای استان اصفهان مطرح شده بود و در جلسه مورخ 94/12/9 کمیسیون سرمایه‌گذاری و اقتصاد دانش‌بنیان استان به تصویب رسیده است با سرمایه‌گذاری 35 درصد واحد کاشان و 65 درصد بخش خصوصی به اتفاق آرا مصوب شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته