دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بالاخره یک فوتبالیست خارجی التماس ما را کرد!

بالاخره یک فوتبالیست خارجی التماس ما را کرد!
یورگن لوکادیا که تا همین چندی قبل استوری‌های سیاسی می‌گذاشت، حالا برای بازگشت به پرسپولیس التماس می‌کند.
کد خبر : 878173

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شوکی که یورگن لوکادیا فصل گذشته در آستانه دربی به ‍پرسپولیس وارد کرد را هنوز یادمان نرفته است و بعد هم که شرایط اجتماعی و سیاسی ایران در سال گذشته را بهانه کرد و به بهانه اینکه هلند اعلام کرده شهروندانش باید ایران را ترک کنند بدون در نظر گرفتن قرارداد حرفه ای که دارد در اقدامی سوال برانگیز تهران را ترک کرد تا ضربه منفی به سرخپوشان وارد کند. بعد از این ترک ناگهانی باشگاه پرسپولیس از این بازیکن به فیفا شکایت کرد و کمیته انضباطی فدراسیون جهانی هم این بازیکن را محکوم به پرداخت جریمه نقدی کرد.

اکنون کاملا مشخص است که لوکادیا به خاطر پول و بدهی سنگینی که به پرسپولیس دارد، می‌خواهد به این تیم برگردد تا هم بدهی خود را نپردازد و هم یک پول دیگر از این باشگاه بگیرد. او البته از نظر فنی مهاجم خوبی بود و در استاندارد‌هایی بالاتر از سطح فوتبال ایران ظاهر شد، اما باید آن قدر عقلش می‌رسید که تمام پل‌های پشت سرش را خراب نکند.

جدای از این مسئله این جزو معدود دفعاتی است که می‌بینیم یک خارجی التماس ما را می‌کند و این‌طور نیست که مدیران باشگاه‌های ما به خاطر بدهی به بازیکنان خارجی التماس آن‌ها را کنند. راستش مدت‌ها بود چنین حسی به فوتبال ایران دست نداده بود که یک مهاجم هلندی این‌طور التماس کند تا به تیمی که سابقه عضویت در آن را دارد، برگردد. همین حالا مدیران پرسپولیس باید التماس رادوشوویچ را بکنند تا بلکه قید جریمه دیرکرد خود را بزند آن هم دروازه‌بانی که ذخیره بود و در آخرین فصل حضورش در پرسپولیس خیلی کم به میدان رفت. 

لوکادیا اگر در پرسپولیس می‌ماند قطعاً فصل گذشته آقای گل می‌شد، اما بنا به دلایلی که فوتبالی نبود، ایران را ترک کرد و بعد از آن هم آنقدر استوری‌های سیاسی گذاشت تا کار خود را برای بازگشت به کشورمان سخت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته