دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1395 - 16:52
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار:

قیمت میوه در میادین میوه و تره بار افزایش پیدا نمی‌کند

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با بیان این نکته که قیمت میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار افزایش پیدا نمی‌کند، برعرضه میوه و فرنگی دستچین در غرفه‌های میوه و تره بار تاکید کرد.
کد خبر : 87791

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین، عبدالحسین رحیمی گفت: تامین رضایت شهروندان و تکریم ارباب رجوع خط قرمز سازمان محسوب می‌شود و بر همین اساس حاضر نیستیم حقوق حقه شهروندان تهرانی را که از میادین میوه و تره بار مایحتاج خود را تامین می‌کنند نادیده بگیریم و نرخ میوه و محصولات که در بازار میوه و تره بار عرضه می‌شود را افزایش دهیم.


وی در ادامه، ضمن تشکر از قاطبه بهره برداران غرفه‌ها که بر اصل مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع پایبند هستند، افزود: بهره برداران در میادین و بازارها تعامل بسیار خوبی با سازمان دارند و تعهدات خود را بر مبنای قرارداد مشترک به نحو احسن به انجام می رسانند و به هیچ وجه بار مسئولیت خدمت رسانی به شهروندان را زمین نخواهند گذاشت.


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار اضافه کرد: شایعه تعدیل کارگران غرفه‌ها صحت ندارد چرا که اساساً کارگران در زمره نیروهای بهره‌برداران به شمار می‌آیند و سازمان مدیریت میادین نقشی در تعدیل و یا تحمیل نیرو به بهره‌برداران ندارد ضمن اینکه سیاست سازمان، حفظ و در مراکزی، افزایش نیروهای خدمات رسان است و تعدیل کارگران در تضاد راهبردهای تکریم شهروندان است.


مهندس رحیمی همچنین در ادامه به موضوع بالا بردن اجاره غرفه‌ها توسط سازمان اشاره کرد و طرح این موضوع را نیز توسط برخی ناشیانه دانست و گفت: ابتدا اینکه اجاره غرفه‌های میادین و بازارهای تره بار از طریق مزایده عمومی صورت می‌پذیرد و همچنین سازمان با توجه به سیاست‌های کلان مدیریت شهری مبنی بر اصل رعایت عدالت از یک سو و نیز ارایه خدمات مطلوب به شهروندان برای خود چنین حقی را قائل نیست.


وی در پایان گفت: 15 میدان اصلی و 211 بازار میوه و تره بار تحت نظارت سازمان مدیریت میادین در آرامش کامل به فعالیت خود ادامه می‌دهند و با عرضه میوه و فرنگی دستچین و همچنین سبزی بدون ریشه و گل و لای قطعاً دست دلالانی که منافعشان به خطر افتاده قطع خواهد شد و سازمان مدیریت میادین نه تنها این خواسته مردم را تعطیل نخواهد کرد که سعی در گسترش آن دارد که به هیچ فرد یا جریانی اجازه نخواهد داد تا اهداف منفعت طلبانه خود را پیاده کند.


گفتنی است میادین و بازارهای سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار روزانه در شیفت صبح از ساعت 8 الی 13 و در شیفت عصر از ساعت 15 الی 20 و همچنین در روزهای تعطیل در شیفت صبح به خدمات رسانی مشغول هستند.


انتهای پیام/

برچسب ها: قیمت میوه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته