دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
قائم‌ مقام باغ کتاب تهران در گفت‌وگو با آنا خبر داد:

سازمان تعزیرات باید به موضوع گران‌فروشی در باغ کتاب ورود کند

سازمان تعزیرات باید به موضوع گران‌فروشی در باغ کتاب ورود کند
قائم‌ مقام باغ کتاب تهران گفت: گران‌فروشی برخی از کالاهای عرضه شده در باغ کتاب را قبول دارم اما ما نمی‌توانیم به این مسئله ورود کنیم و این کار مربوط به سازمان تعزیرات است.
کد خبر : 877163

مجید صادقیان قائم‌ مقام باغ کتاب تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: اجاره واحدهایی که در مجموعه باغ کتاب در اختیار متقاضیان مختلف قرار می‌گیرد، کاملا کارشناسی شده است و از طرف کارشناس دادگستری تعیین می‌شود.

وی تصریح کرد: مجموعه باغ کتاب یک زیر مجموعه دولتی است و هیچ قراردادی بدون انجام کارشناسی کارشناسان رسمی دادگستری برای اجاره دادن در باغ کتاب منعقد نمی‌شود.

قائم‌ مقام باغ کتاب تهران همچنین خاطرنشان کرد: مسئله اینکه اجناس ارائه شده در فروشگاه‌های باغ کتاب گران‌تر از دیگر فروشگاه‌ها است را قبول می‌کنم اما چرایی آن را نمی‌توانم پاسخ بدهم و خود تعزیرات باید ورود کند و اجازه گران‌فروشی به کسبه این فروشگاه‌ها را ندهد.

صادقیان در ادامه تأکید کرد: وظیفه من به عنوان قائم‌ مقام باغ کتاب تهران این است که قرارداد قانونی منعقد کنم.

وی در پاسخ به اینکه چرا قیمت گذاری کالاهای معمولی در باغ کتاب مثل کالاهای لوکس در دیگر فروشگاه‌ها است، یادآور شد: قبول دارم که در بخش فروشگاهی قیمت کالاها و اجناس مختلف گران‌تر از بیرون است و داریم تلاش می‌کنیم که اصلاح رقم انجام شود اما انجام این کار یک مقدار طول می‌کشد.

گفتنی است بسیاری از کالاهای عرضه شده در فروشگاه‌های موجود در باغ کتاب تهران، شامل لوازم التحریر، وسایل تزئینی و دکوری، انواع خوراکی‌ها و غذاها با اختلاف قیمت بسیار بالایی نسبت به سایر فروشگاه‌های سطح شهر در نقاط مختلف به فروش می‌رسند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته