دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

روشن: دعوای نکونام و گل‌محمدی بچه‌گانه است/ عضو هیئت مدیره استقلال هم نباید وارد ماجرا می‌شد

روشن: دعوای نکونام و گل‌محمدی بچه‌گانه است  عضو هیئت مدیره استقلال هم نباید وارد ماجرا می‌شد
پیشکسوت تیم استقلال گفت: جواد نکونام و یحیی گل‌محمدی در تیم ملی هم‌بازی بودند و در عین رقابت با هم رفاقت کنند.
کد خبر : 876674

حسن روشن در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره حضور استقلال در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر تا پایان هفته نهم اظهار کرد: از لحاظ کسب نتیجه عملکرد تیم خوب است. استقلال فصل را سخت و با مشکلات شروع کرد ولی توانسته امتیازات خوبی بگیرد. ایرادهایی در شکل بازی تیم است که باید اصلاح شود ولی در مجموع عملکرد تیم خوب بوده است.

وی در مورد اینکه برخی معتقدند استقلال به حریف سرسختی نخورده وفقط سپاهان حریف قدرتمندی بوده، گفت: استقلال هم به تیم‌های قوی خورده هم نخورده، نتایج دیگر مدعیان نشان می‌دهد بازی‌های این فصل سخت است و حاشیه امنیتی نیست. همه تیم‌ها به اندازه زورشان مزاحمت‌هایی دارند و اگر روزشان باشد که خیلی هم سرسخت هستند. فکر می‌کنم بدترین عیب استقلال مدیریت باشگاه است. در زمین قضیه تقریبا حل شده و مدیریت اگر با همین وضع جلو برود و تصمیم عجیبی نگیرد، شرایط خوب است. اگر حمایت مدنظر تیم را بهتر کنند که عالی است چون تیم با آرامش و حمایت مدیریت می‌تواند نتیجه لازم را بگیرد.

روشن در واکنش به اختلاف جواد نکونام و یحیی گل‌محمدی که در صحبت‌های خود علیه یکدیگر موضع گرفته‌اند، تصریح کرد: به من مربوط نیست ولی هر دو نفر باید خودشان را جمع و جور کنند. راجع به این چیزها دخالت نمی‌کنم چون همان مثلی می‌شود که یک نفر رفت وسط دو تا پاسبان و گفت مرا کجا می‌برید. دخالت کردن در دعوای دو مربی کار درستی نیست. از طرف پیشکسوتان پرسپولیس هم کسی دخالت نکند تا اختلاف‌شان را کنار بگذارند.

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: این دو مربی کری دارند و خانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال هم نباید وارد ماجرا می‌شد و دعوا در خود مربیان حل می‌شود. هر دو مربی شخصیت خودشان را نشان دادند و حرف‌های خوب ودرستی در مورد هم نزدند. باز هم می‌گویم که خودشان را جمع و جور کنند؛ دو بازیکن سابق تیم ملی بودند و در کنار هم بازی کردند، به جای آنکه به هم باشند علیه هم شده‌اند و این کارها بچه‌گانه است. در عین رقابت با هم رفاقت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته