دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

درویش: تخم مرغ مگر غذای بدی است؟/ همه می‌دانند گل محمدی شاخص‌ترین مربی ایران است+ فیلم

درویش: تخم مرغ مگر غذای بدی است؟  همه می‌دانند گل محمدی شاخص‌ترین مربی ایران است+ فیلم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به صحبت های نکونام علیه سرمربی تیمش توضیحاتی داد.
کد خبر : 876562

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا درویش بعد از تساوی دو بر دو مقابل نفت آبادان اظهار کرد: متاسفانه یک بازی که فکر می کردیم امتیازش در دسترس است و شاید که بچه ها اواخر بازی حریف را دستکم گرفتند از این جهت امتیاز مسلم را از دست دادند. همه فکر می کردیم که برنده شدیم و از این جهت سعی کردند همان حفظ نتیجه را کنند اما روی ضد حمله گل خوردیم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد وضعیت ناهار بازیکنان قبل از بازی ملوان گفت: این ها موضوعاتی نیست که گفته شود و اسمش حاشیه است. یک چیزی نیست که باشگاه متعهد شود که حتما ناهار بدهد و یا سیب زمین یو تخم مغر چیز بدی هم نیست. خیلی از ورزشکاران که رژیمی هم هستند این غذا را انتخاب می کنند. بیشتر این حرف ها برای فضای مجازی است. الان غذای خوب مهیا شده است.

درویش در مورد قیمت بلیت بازی و گرانی آن گفت: قیمت 300 هزار تومان نبود. در قیمت بلیت باشگاه که ذی نفع نیست. یک تعهدی به فدراسیون داشتیم قبلا سه میلیارد تومان هزینه های استادیوم را ما باید می دادیم و 50 درصد از فروش بلیت هم در اختیار ما نیست. درواقع هوادار وقتی بلیت را میخرد چیزی اش سمت باشگاه نمی آید. به دلیل بدهی های قبلی مقداری اش را شرکت توسعه تجهیز برمی دارد و بقیه را سازمان لیگ. البته باید از شرکت تجهیز تشکر کنیم که زمین بازی را آماده می کند.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه جواد نکونام بعد از بازی امروز مقابل شمس آذر قزوین علیه یحیی گل محمدی صحبت کرد، گفت: این حرف ها حاشیه بردن است. همه می دانند یحیی گل محمدی یکی از شاخص ترین مربیان ایران است. این حرف ها فایده ندارد.

وی در موردی رای ای اف سی در مورد سپاهان گفت: این موضوع برای فوتبال ما خوب نیست اما ما به دوستانمان در باشگاه سپاهان اعلام می کنیم اگر کمک بخواهند کادر بین المللی ما می تواند به آنها کمک کنند. شاید بتوانند حقوق را استیفا کنند و برگردانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب