دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آبان 1402 - 15:12

فروخته‌ شدن 70 درصد خودروها زیر یک هفته

فروخته‌ شدن 70 درصد خودروها زیر یک هفته
بسیاری از افراد تمایل به فروش خودرو از طریق سایت‌های آنلاین آگهی ماشین دارند؛ چراکه همه سود فروش نصیب خودشان می‌شود.
کد خبر : 876204

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بسیاری از افراد تمایل به فروش خودرو از طریق سایت‌های آنلاین آگهی ماشین دارند؛ چراکه همه سود فروش نصیب خودشان می‌شود؛ اما آیا تابه‌حال فردی را دیده‌اید که خودروی خود را از طریق این پلتفرم‌ها سریع، به‌قیمت و بدون کمترین دردسر فروخته باشد؟

فروش خودرو با کمک همراه مکانیک یکی از روش‌های مدرن فروش ماشین است که برخلاف سایت‎های انتشار آگهی، حاشیه امن بیشتری دارد؛ و سود آن از سپردن خودرو به واسطه و نمایشگاه ماشین هم بیشتر است. جدای از امنیت فروش، آمارهای چند ساله نشان می‌دهند که 70 درصد خودروهای آگهی‌شده در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک در کمتر از یک هفته به فروش رسیده‌اند و کمتر روش فروش خودرویی است که چنین سرعت بالایی داشته باشد.

البته سرعت بالای فروش خودرو تنها مزیت همراه مکانیک نیست و آن چه این روش فروش خودرو را متمایز می‌کند، مجموعه‌ای از مزایای گوناگون است که قرار است در این مطلب به آن‌ها اشاره کنیم.

با 6 مزیت فروش خودرو با همراه مکانیک آشنا شوید

شاید به‌نظر برسد که فروش خودرو در مقایسه با خرید آن امر ساده‌تری است اما طی سال‌های اخیر کلاهبرداری‌های متعدد در زمینه فروش خودرو دست دوم و صرف زمان زیاد برای آگهی‎‌کردن، پاسخ به تماس و هماهنگی جهت بازدید عملا فروش ماشین را به امری پیچیده و زمان‌بر تبدیل کرده است. در خدمت فروش خودرو سفارشی تمامی این موارد توسط تیم فروش همراه مکانیک انجام می‌شود تا فروشندگان خودرو یک فروش راحت و بدون دغدغه را تجربه کنند.

فروخته‌ شدن 70 درصد خودروها زیر یک هفته

مزایای زیر شما را متقاعد می‌کند که فروش خودروی خود را به همراه مکانیک بسپارید و به جمع هزاران نفری بپیوندید که خریدوفروش خودروی خود را با کمک همراه مکانیک انجام داده‌اند و راضی هستند.

  1. خودروی خود را سریع و بی‌واسطه می‌فروشید

اگر بخواهید از طریق واسطه یا پلتفرم‌های آنلاین آگهی خودروی خود را در عرض چند روز بفروشید، باید قیمت آن را از قیمت روز بازار پایین‌تر بیاورید و معمولاً با این کار واسطه‌ها و دلال‌ها را صاحب سود می‌کنید؛ چون نمایشگاه‌دارها معمولاً قیمت بالاتری را به خریدار اعلام می‌کنند و خرید خودرو از پلتفرم‌های آگهی با قیمت پایین و فروش آن با قیمت روز، یکی از منابع اصلی درآمد دلالان خودرو است.

این در حالی است که 70 درصد خودروهای آگهی‌شده در نمایشگاه همراه مکانیک با قیمت روز و در کمتر از یک هفته به فروش می‌روند.

  1. بیشتر سود فروش خودرو مال خودتان است

در فروش خودرو با همراه مکانیک، شما فقط مبلغ بسیار اندکی را به‌عنوان هزینه کارشناسی خودرو پرداخت می‌کنید (دلیل انجام کارشناسی این است که تمام خودروهای موجود در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک، کارشناسی‌شده‌اند تا خریداران با اطمینان از شرایط خودرو آن را انتخاب کنند) و به‌جز این مبلغ، سود فروش خودرو مال خودتان است.

در فروش از طریق نمایشگاه، درصدی از سود فروش خودرو به عنوان حق واسطه‌گری کم می‌شود و در پلتفرم‌های آگهی هم دلال‌ها اصولاً قیمتی را به شما اعلام می‌کنند که از قیمت بازار و ارزش واقعی خودرو پایین‌تر است.

در 2 روش آخر، اصولاً مکانیزم مشخصی برای تعیین قیمت خودرو وجود ندارد و به دلیل عدم آگاهی از ارزش واقعی خودرو، ممکن است ناخواسته آن را با قیمت پایینی برای فروش قرار دهید و سودتان را کم کنید.

در نمودار زیر میزان سود دریافتی شما در روش‌های مختلف با یکدیگر مقایسه شده است.

  1. قیمت خودروی شما پس از کارشناسی کامل تعیین می‌شود

کارشناسی خودرو در معامله خودروهای دست‌دوم و کارکرده برای جلوگیری از ضرر مالی ضروری است. شاید تصور کنید که کارشناسی شدن خودرو بیشتر به نفع خریدار است تا فروشنده؛ اما این کار باعث می‌شود شما از وضعیت فنی و بدنه خودروی خود اطلاعات کاملی به دست آورید و دیگر هیچ دلال و واسطه‌ای نتواند با مطرح کردن عیب‌هایی که وجود ندارند، سرتان را کلاه بگذارد.

اگر درخواست انجام کارشناسی خودرو در محل را دارید، می‌توانید همین حالا با مراجعه به آدرس https://www.hamrah-mechanic.com/car-inspection/ جهت ثبت درخواست کارشناسی اقدام کنید.

  1. فرایند آگهی کردن خودرو و پاسخگویی به تلفن را به همراه مکانیک می‌سپارید

پس از مراجعه کارشناس همراه مکانیک برای کارشناسی فنی و بازدید خودرو، قیمت آن تعیین می‌شود و در صورت رضایت شما، همراه مکانیک مابقی فرایند فروش خودرو را برعهده می‌گیرد و شما از آگهی کردن خودرو و پاسخ‌گویی به تماس‌های متعدد راحت می‌شوید. همچنین آگهی خودرو در نمایشگاه همراه مکانیک پس از تأیید شما منتشر می‌شود.

اگر پای صحبت آنهایی که خودروی خود را در سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها آگهی کرده‌اند بنشینید، متوجه می‌شوید که تمامی آن‌ها (بدون استثنا) از تماس‌های بیهوده و متعدد شکایت دارند. بیشتر این تماس‌ها از طرف دلال‌ها یا افرادی گرفته می‌شود که فقط می‌خواهند قیمت خودرو را بپرسند یا در مورد مشخصات فنی آن سؤال دارند.

  1. فقط برای بازدیدهای مؤثر زمان می‌گذارید

جدا از پاسخگویی به تلفن، کارشناسان همراه مکانیک فرایند هماهنگی برای بازدید خودرو را هم برعهده می‌گیرند و اصولاً کار آن‌ها شناسایی خریدار واقعی از دلال و جلوگیری از اتلاف وقت شما برای بازدیدهای بی‌سرانجام است.

جدای از اتلاف وقت برای چنینی بازدیدهایی، به‌تازگی کلاهبرداری هنگام بازدید از خودرو و آسیب زدن به آن برای گرفتن تخفیف هم رواج پیدا کرده است که حضور کارشناس فنی همراه‌مکانیک هنگام بازدید از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری می‌کند.

  1. خیالتان از بابت امنیت معامله راحت است

فروش خودرو با همراه مکانیک تنها شامل خدمات فنی و برعهده گرفتن فرایند آگهی کردن خودرو نمی‌شود و در تمامی مراحل فروش خودرو از مشاوره حقوقی هم برخوردار می‌شوید. کارشناسان همراه مکانیک در تمامی مراحل فروش خودرو (تا تعویض پلاک) همراه شما هستند و بر مسائل فنی و حقوقی قرارداد فروش نظارت می‌کنند. درصورت درخواست شما، آن‌ها می‌توانند این قرارداد را برایتان تنظیم کنند.

فروخته‌ شدن 70 درصد خودروها زیر یک هفته

برای فروش خودرو با همراه مکانیک از کجا شروع کنید؟

برای شروع فرایند فروش خودرو با همراه مکانیک، یا استفاده از هرکدام از خدمات خرید خودرو، خرید قسطی خودرو، کارشناسی خودرو، استعلام قیمت روز خودرو، یا کسب اطلاعات فنی و تخصصی خودرویی، می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.hamrah-mechanic.com/

پس از ثبت هریک از درخواست‌های خود، کارشناسان همراه مکانیک در اولین فرصت با شما تماس می‌گیرند تا هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته