دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کربکندی: سپاهان عصای موسی ندارد تا همه تیم‌ها را ببرد/ درگیری مورایس و دابو در کشورهای عقب افتاده هم رخ نمی‌دهد

کربکندی: سپاهان عصای موسی ندارد تا همه تیم‌ها را ببرد  درگیری مورایس و دابو در کشورهای عقب افتاده هم رخ نمی‌دهد
پیشکسوت تیم سپاهان گفت: سپاهان که عصای حضرت موسی را در دست ندارد که در همه بازی‌ها برنده شود.
کد خبر : 875976

رسول کربکندی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص توقف سپاهان در خانه نساجی مازندران و فاصله گرفتن این تیم از صدر جدول با توجه به کسر انضباطی ۴ امتیاز، اظهار کرد: در جریان مسابقات لیگ برتر از این قبیل تساوی‌ها رخ می‌دهد و پرسپولیس هم در خانه ملوان مساوی کرد. چیزی که عجیب است کسر ۴ امتیاز بوده و جوابی به اعتراض باشگاه سپاهان در کمیته استیناف داده نشده است. سپاهان که عصای حضرت موسی را در دست ندارد که در همه بازی‌ها برنده شود. تیم‌های مدعی هم امتیاز می‌دهند و ای در طبیعت مسابقات است.

کسر۴ امتیاز ترمز سپاهان را کشید

وی ادامه داد: سپاهان در مصاف با نساجی برای پیروزی تلاش کرد اما حریف هم خیلی موقعیت داشت. اگر فرصت‌هایش به گل تبدیل می‌شد شاید برنده بود و سپاهان با باخت به اصفهان بازمی‌گشت. سپاهان با این همه مهره و با این سرمایه‌گذاری نرم‌افزاری و سخت‌افزاری که انجام داده به دنبال قهرمانی است ولی کسر ۴ امتیاز ترمز این تیم را کشید. تیمی که از همان ابتدا تمامی امتیازات را گرفته بود و به دنبال ایجاد فاصله با سایر مدعیان بود. سپاهان تا جایی که ممکن است نباید امتیاز از دست بدهد تا بتواند در لین لیگ بسیار سخت به حداکثر امتیازات برسد و به قهرمانی نزدیک شود. البته هیچ مسابقه‌ای را نمی‌توان از قبل برنده شد و تیم‌ها هم کار می‌کنند و می‌آیند تا نتیجه بگیرند. به‌خصوص در بازی‌های خارج از خانه، کسب پیروزی برای سپاهان سخت است و نمی‌توان از قبل منتظر بود در همه بازی‌ها برد کسب شود.

درگیری بازیکن و سرمربی برازنده سپاهان نیست

پیشکسوت تیم سپاهان در مورد درگیری پس از تعویض برایان دابو و ژوزه مورایس، بازیکن و سرمربی تیم عنوان کرد: اتفاقاتی که در فوتبال ما می‌افتد در کشورهای عقب افتاده فوتبالی هم نمی‌بینیم. جنجال‌هایی را در مسابقات سطح اول می‌بینیم که شاید در سطح محلات هم رخ ندهد. چنین مسائلی باید مدیریت شود چون برازنده سپاهان نیست. کار از حالت عادی خارج شده و امیدوارم شرایط درست شود.

ذوب‌آهن می‌تواند در جایگاه بهتری قرار بگیرد

کربکندی در مورد نتایج این فصل ذوب‌آهن یادآور شد: ذوب‌آهن با روندی که دارد احتمال ایستادن در میان تیم‌های بالای جدولی را دارد. اگر در بازی‌های ابتدایی فصل اسیر اشتباهات ناخواسته داوری نمی‌شد الان امتیازات بیشتری گرفته بود و در کورس قهرمانی بود. تأثیر حضور سرمربی جدید در ذوب‌آهن مشهود است و محمد ربیعی می‌تواند تا پایان فصل ذوب‌آهن را در جایگاه خوبی در قیاس با فصول اخیر قرار دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته