دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مشکل غذای بازیکنان پرسپولیس حل شد؟

مشکل غذای بازیکنان پرسپولیس حل شد؟
بعد از حواشی ایجاد شده در مورد تغذیه بازیکنان پرسپولیس امروز بعد از تمرین به تیم غذای تهیه شده از یک رستوران داده شد.
کد خبر : 876061

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بعد از حواشی که در مورد تغذیه بازیکنان پرسپولیس در روزهای گذشته به وجود آمد امروز بالاخره بعد از تمرین سرخپوشان از یک رستوران برای بازیکنان غذای گرم تهیه شد. 

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس روی تغذیه بازیکنانش حساسیت دارد و به باشگاه در این یکی دو سال تاکید کرده بعد از تمرین بازیکنان حتما باید ناهار را در ورزشگاه صرف کنند تا تغیذه مناسب زیر نظرپزشک تیم باشند. 

باشگاه هم با یکی از رستوران های خوب تهران قرارداد بسته بود و این غذا تهیه می شد اما به دلیل بدهی  رستوران ذکر شده دیگر با باشگاه همکاری نکرد و مسئولان پرسپولیس هم به دلیل شرایط بد مالی با رستوران دیگری قرارداد امضا نکردند اما در یک مدت کوتاهی از یکی از رستوران های دیگر برای اعضای تیم غذا تهیه شد اما چون بی کیفیت بود گل محمدی اعلام کرد دیگر از این رستوران غذا تهیه نشود.

با این شرایط در مدت گذشته به دلیل مشکلات مالی به بازیکنان پرسپولیس بعد از تمرین سیب زمینی آب پز و تخم مرغ داده می شد و همین باعث شد صدای بازیکنان در آید. قبل از بازی با ملوان هم این اتفاق افتاد و این بار برخی از بازیکنان عصبانی هم شدند. در همین راستا امروز برای بازیکنان از همان رستورانی که پیش از این بازیکنان به بی کیفیتی آن معترض شده بودند غذا تهیه شد که طبق روال گذشته کیفیت لازم را نداشته است.

حالا باید دید با توجه به این بی کیفیتی باز هم باشگاه از همان جا برای بازیکنان غذا تهیه می کند یا خیر. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته