دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آبان 1402 - 10:06
رئیس دانشگاه آزاد خراسان‌جنوبی عنوان کرد؛

گسترش فعالیت‌های فرهنگی با عمق‌بخشی به فرهنگ و اخلاق

گسترش فعالیت‌های فرهنگی با عمق‌بخشی به فرهنگ و اخلاق
علیرضا عزیزی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با عمق‌بخشی به گسترش فرهنگ و اخلاق به توسعه فعالیت‌های فرهنگی کمک کرده است.
کد خبر : 875720

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم استقبال از نودانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند با حضور دانشجویان ورودی ۱۴۰۲ در مجموعه فرهنگی تفریحی یادگاران امام خمینی(ره) منطقه تفریحی بهلگرد برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی در این مراسم با اشاره به سند تحول و تعالی دانشگاه و راهبرد‌های کلان در پنج سال پیش رو از اقدامات و فعالیت‌های گسترده و غنی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی که با هدایت و تدبیر دکتر طهرانچی و مسئولان عالی دانشگاه صورت گرفته و زمینه عمق‌بخشی و گسترش معنویت فرهنگ و اخلاق را مهیا کرده، قدردانی کرد.

علیرضا عزیزی با اشاره به امکانات و توانمندی‌های گسترده علمی، فرهنگی و رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند تبیین کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند به دانشگاهی معتبر در مقیاس ملی و بین‌المللی تبدیل شده است.

وی با اشاره به طرح «هردانشجو، یک تخصص، یک مهارت» (طرح پویش) تشریح کرد: انتظار می‌رود دانشجویان از امکانات گسترده دانشگاه به بهترین شکل در راستای کسب دانش و مهارت‌های موردنیاز و آینده بهره‌مند شوند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی هم با اشاره به اینکه دانشجویان آینده‌سازان کشور هستند، ادامه داد: علم نور است و دانشجویان در جست‌وجوی علم و آگاهی هستند که وارد دانشگاه شده‌اند، بنابراین باید قدر این دوره طلایی عمر را بدانند و تلاش کنند علمی را کسب کنند که موجب قرب الهی و ارتقای جایگاه معنوی باشد.

حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده از دانشجویان خواست کنار فعالیت‌های علمی و آموزشی در برنامه‌های معنوی و فرهنگی دانشگاه هم فعالانه شرکت کنند.

علی ماندگار معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند هم با تأکید بر اهمیت توجه به معنویت و روحیه دینداری، برنامه‌ها و طرح‌های متنوع فرهنگی و هنری دانشگاه آزاد اسلامی را برشمرد و گفت: دانشجویان به طور دقیق ضوابط و مقررات دانشگاه را که در بسته فرهنگی و سایت دانشگاه ارائه شده، مطالعه کنند تا در هیچ زمینه‌ای دچار مشکل نشوند.

علیرضا عزیزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند و خراسان جنوبی در پیامی از حضور نجیبانه و پرشور و نشاط نودانشجویان و خانواده‌های گرامی آنان در مراسم فرهنگی و توجیهی دانشجویان ورودی ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش آنا؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی همچنین در پیامی آورده است: حضور نجیبانه و پرشور دانشجویان ورودی ۱۴۰۲ و نودانشجویان در مراسم فرهنگی، دقت و توجه مضاعف از برنامه‌های فرهنگی، هنری و تفریحی این مراسم حقیقتاً موجب رونق و غنای این محفل فرهنگی و مایه دلگرمی و امتنان مسئولان دانشگاه شد.

در این پیام اضافه شده است: از این حضور ارزشمند و روحیه مشارکت‌جویانه‌ خانواده‌ها در برنامه‌های فرهنگی دانشگاه که در تاریخچه این واحد دانشگاهی به یادگار خواهد ماند قدردانی می‌کنم.

در این پیام تصریح شده است: دانشگاه آزاد اسلامی نهادی علمی، خودجوش و مردمی است و مأموریت آن پرورش اندیشمندان، آینده‌سازان و منابع انسانی متعهد و متخصص کشور برای توسعه پایدار است، نهادی که برای تبدیل شدن به دانشگاهی کارآفرین و مسئله‌محور تلاش می‌کند و براساس سند تحول و تعالی به انتخاب نخست داوطلبان تبدیل خواهد شد.

در پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی تأکید شده است: ارتباط و تعامل مستمر دانشگاه و خانواده‌های دانشجویان زمینه اعتلای هرچه بیشتر دانشگاه و تعالی و پیشرفت دانشجویان گرامی و تربیت منابع انسانی شایسته، خلّاق، متخصص و پایبند به آموزه‌های اخلاقی و دینی را مهیا می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته