دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

واکنش کارشناس به قضاوت بحث برانگیز داور دیدار استقلال - آلومینیوم

واکنش کارشناس به قضاوت بحث برانگیز داور دیدار استقلال - آلومینیوم
کارشناس داوری درباره قضاوت بحث برانگیز داور دیدار استقلال - آلومینیوم اراک نظران خود را اعلام کرد.
کد خبر : 875513

جواد فهیمی راد در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره قضاوت سید رضا مهدوی در نیمه دوم بازی استقلال و آلومینیوم اراک اظهار کرد: اخطار و اخراج از وظایف و اختیارات داور مسابقه است، ولی در صحنه‌ای که آرمین سهرابیان به عمد با دست به توپ ضربه زد داور نمی‌توانست از اختیارات خود استفاده کند و باید او را اخراج می‌کرد. جز انگ ترس چیز دیگری نمی‌توانم به مهدوی داور این بازی بزنم.

وی درباره صحنه درگیری بازیکنان دو تیم در اواخر دیدار تصریح کرد: داور باید محمدحسین مرادمند را از استقلال  و عارف حاجی‌عیدی از آلومینیوم را اخراج می‌کرد. این قدر واضح بود که هر دو بازیکن مستحق کارت قرمز هستند که من تعجب می‌کنم چطور داور به هر دو نفر کارت زرد. دیگر اخطار‌هایی که داد لازم بود و حتی می‌توانست به یکی دو بازیکن دیگر از هر دو تیم اخطار دهد، چون در تشدید درگیری‌ها سهیم بودند.

کارشناس داوری خاطرنشان کرد: دو سه دقیقه بعد خطای مرادمند اخطار داشت که گرفت و اخراج شد، ولی او باید زودتر از بازی بیرون می‌رفت. مقاومت او برای خارج نشدن از زمین هم باید از سوی کمیته انضباطی با گزارش صریح داور مورد جریمه قرار بگیرد.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته