دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مخبردزفولی در واکنش به کشتار مردم مظلوم غزّه:

آزادیخواهان جهان نباید نسبت به این نسل‌کشی و رفتارهای جنایتکارانه سکوت کنند

آزادیخواهان جهان نباید نسبت به این نسل‌کشی و رفتارهای جنایتکارانه سکوت کنند
رئیس فرهنگستان علوم، در واکنش به کشتار مردم مظلوم غزّه گفت: آزادیخواهان جهان نباید نسبت به این نسل‌کشی و رفتارهای جنایتکارانه سکوت کنند و باید برأساس وظیفه هدایت‌گری که در جامعه دارند به روشنگری پیرامون رفتارهای مدعیان حقوق بشر در جهان بپردازند.
کد خبر : 875072

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا مخبر دزفولی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به جنایت‌های رژیم صیهونیستی در ظلم به مردم غزّه اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی نتیجه جنایات مداوم رژیم صهیونیستی است، این عملیات غرور آفرین موجب عزت فلسطینیان و حتی تمامی مسلمانان شد و برگ زرین دیگری در صفحات پر تکرار مقاومت در برابر نظام سلطه رقم زد.

وی تصریح کرد: با عملیات طوفان‌الاقصی هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر قدس ریخته شد و به فضل خدا هر روز به نابودی این رژیم جعلی نزدیک‌تر خواهیم شد.

مخبر دزفولی افزود: رژیم اشغالگر قدس در پی این شکست مفتضحانه با حمله به مردم مظلوم غزّه از جمله زنان و کودکان بی‌دفاع با خیال خام خود قصد دارد که به مردم مظلوم غزه نشان دهد که حمایت آنان از جریان مقاومت و حماس این تاوان کشتار دسته‌جمعی برای آنها را در پی داشته است اما جبهه پرافتخار مقاومت در قلوب مردم فلسطین و آزادی‌هواه در جهان هر روز محبوب‌تر شده است.

وی با اشاره به راهبرد دیگر رژیم صهیونیست برای کوچاندن اجباری مردم بی‌دفاع غزّه از ناحیه‌های مسکونی خود با حملات وحشیانه تصریح کرد: این اقدام صهیونیست‌ها نیز از مصادیق دیگر جنایت‌های جنگی است که رژیم صهیونیستی به‌طور مستمر دست به اینگونه جنایات در طول عمر نامشروع خود زده است که نهادهای بین‌المللی باید در برابر این اقدام آنها نیز واکنش مناسب دهند.

مخبر دزفولی با اشاره به کشتار وحشیانه مردم بی‌دفاع غزّه تصریح کرد: آزادیخواهان جهان به‌ویژه نخبگان و دانشمندان نباید نسبت به این نسل‌کشی و رفتارهای جنایتکارانه سکوت کنند و باید بر أساس وظیفه هدایتگری که در جامعه دارند به روشنگری پیرامون رفتارهای مدعیان حقوق بشر در جهان در برابر ظلم‌های مستمر صهیونیست‌ها بپردازند.

رئیس فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران همچنین در خاتمه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و حامیان آن از علم و دانش استفاده نامشروع می‌کنند، اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس همواره سعی در استفاده از دانش و فناوری برای اهداف غیر اخلاقی و غیر انسانی داشته است که این سوءاستفاده آنها از علم نیز محکوم بوده و کاربرد علم باید در مسیر صلح باشد و نخبگان علمی کشور و دنیا باید استفاده نامشروع از علم برای کشتار انسان‌های بی‌گناه و بی‌دفاع را محکوم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته