دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1395 - 08:53

واحد علوم و تحقیقات موفق به اخذ نشان‌های ویژه امام خمینی(ره) در بخش‌های مختلف جشنواره فرهیختگان شد

واحد علوم و تحقیقات موفق به اخذ نشان‌های ویژه امام خمینی(ره) در بخش‌های مختلف چهارمین جشنواره فرهیختگان و سومین جایزه ویژه امام خمینی(ره) شد و با حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس هیات امنا و موسس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مورد تجلیل قرار گرفت.
کد خبر : 87505

به گزارش خبرنگار آنا، مجله" International Journal of Environmental Science and technology" (مجله دانشکده محیط زیست و انرژی واحد علوم و تحقیقات با داشتن بالاترین ضریب تاثیرIF) و مجله " Journal of Theoretical and applied Physics" (مجله مرکز تحقیقات فیزیک پلاسمای واحد علوم و تحقیقات در سال 1394 در نمایه ESCI پذیرفته شده است) ، به عنوان مجلات برتر معرفی شدند.


بر اساس این گزارش واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان واحد جامع برتر در حوزه تداوم برتری واحدهای دانشگاهی در چهارمین دوره از جشنواره فرهیختگان معرفی و از سوی دکتر میرزاده مورد تجلیل قرار گرفت.


در محور پایان‌نامه‌های برتر از 10 رساله و پایان‌نامه، 4 رساله دکتری، 4 پایان‌نامه ارشد و 2 پایان‌نامه دکتری حرفه‌ای تقدیر شد. از مجموع این 10 رساله و پایان‌نامه 4رساله از واحد علوم و تحقیقات، 3 رساله از واحدهای استان اصفهان و 3 پایان‌نامه دیگر از کرج، قزوین و اهواز بودند.


به علت استانداردهای بالایی که برای جایزه امام خمینی(ره)، از سوی شورای سیاست‌گذاری در نظر گرفته شده بود، در این جشنواره فقط نشان نقره و برنز به برگزیدگان اهدا شد و کسی نتوانست برنده نشان طلا شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته