دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1395 - 08:54

اسطوره‌ها و کهنه‌‌سربازان دفاع مقدس تقدیر شدند + تصاویر

مراسم تقدیر از اسطوره‌ها و کهنه‌سربازان دفاع مقدس در حرم مطهر امامزاده صالح برگزار شد.
کد خبر : 87502

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، به مناسبت سالگرد عملیات غرورآفرین بیت المقدس و همچنین در سالروز میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) مراسمی با حضور فرماندهان و سربازان این عملیات در حرم مطهر حضرت امامزاده صالح(ع) برگزار شد.


این مراسم که به همت خانه سرباز صلح ایران تدارک دیده شده بود، با حضور تنی چند از اعضای هیأت امنای خانه سرباز صلح ایران از جمله محمد تقی حسینی قائم‌مقام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امیر سرتیپ اسدالله حیدری رئیس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار سید احمد نبوی مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و قاسم رحیمی مسئول دبیرخانه سرباز صلح ایران در سالن مجاور سرداب مقدس امامزاده صالح برگزار شد.


همچنین محسن انصاری قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران، عزت‌الله خان‌محمدی فرماندار شمیرانات و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی تولیت آستان مقدس امامزاده صالح و امیر عباسعلی اسدی معاون احتیاط نیروی زمینی ارتش نیز در این مراسم حضور یافتند.


در این مراسم از تعدادی از فرماندهان و طراحان عملیات بیت المقدس از جمله امیر مسعود بختیاری از طراحان عملیات، امیر رزمی از فرماندهان تیپ شرکت‌کننده در عملیات، امیر ابوطالبی فرمانده وقت هوانیروز ، امیر حقیقی روان از خلبانان نیروی هوایی و تعدادی نیز از سربازان شرکت‌کننده در این عملیات نیز تقدیر شد.


در این مراسم از یکی از جانبازان مدافع حرم به نام علی زمانی نیز تقدیر شد. از جمله دیگر برنامه‌های این مراسم، رونمایی از تابلو مسجد جامع خرمشهر و تمثال رهبر انقلاب بود که توسط یکی از هنرمندان به نام گلبهار حیاتی برای اولین بار به روش قطاع پارچه‌ای خلق شده بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
محمدرضا عاشقعلی شاهی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
۰
سلام من آدرس شما را در تهران پیدا نکردم .برایم پیام دادید بیام کارت کهنه سرباز را بگیرم ولی تلفنی که در سایت است مسدود است لطفا ادرس خود را با تلفن چه در تهران چه کرج برایم ایمل کنید
هلدینگ شایسته