دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آبان 1402 - 08:47

صدور مدرک افتخاری کارشناسی‌ارشد برای شهید مدافع امنیت

صدور مدرک افتخاری کارشناسی‌ارشد برای شهید مدافع امنیت
رئیس دانشگاه آزاد لرستان اعلام کرد که این دانشگاه به‌منظور ارج نهادن به مقام والای دانشجوی شهید خانی چگنی، مدرک افتخاری کارشناسی‌ارشد صادر کرده که در مراسمی به خانواده شهید اهدا می‌شود.
کد خبر : 874696

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با سالروز شهادت شهید مدافع امنیت پاسدار شهید رضا خانی چگنی دانشجوی کارشناسی‌ارشد حقوق جزای دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد، مراسمی با حضور خانواده این شهید، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، فرمانده حوزه بسیج دانشجویی استان لرستان، هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد و جمعی از استادان و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و شهیدان مدافع امنیت، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه به‌خصوص حمله ناجوانمردانه و جنایتکارانه این رژیم به بیمارستان «المعمدانی» که منجر به شهادت تعداد زیادی از مردم مظلوم غزه شد را محکوم کرد.

صدور مدرک افتخاری کارشناسی‌ارشد برای شهید خانی چگنی

سیامک بهاروند اضافه کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، امروز واکنش در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی مسئولیت همگانی است.

وی افزود: شهید خانی چگنی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد واحد خرم‌آباد بوده و دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارج نهادن به مقام والای این دانشجوی شهید خود مدرک افتخاری کارشناسی ارشد برای ایشان صادر کرده که در مراسمی به خانواده این شهید اهدا می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان هم با اشاره به حوادثی که امروز در غزه اتفاق می‌افتد و جنایاتی که رژیم اشغالگر صهیونیستی در این منطقه انجام داده، تشریح کرد: در پاسخ به شبهاتی که توسط دشمنان درباره حمایت جمهوری اسلامی از مردم مظلوم فلسطین در اذهان افراد بی‌اطلاع ایجاد می‌شود باید گفت، اگر تعریف امنیت و منافع ملی را با تمامی پیچیدگی‌هایش کنار هم بگذاریم هیچ کشوری در دنیا نمی‌تواند نسبت به اتفاقاتی که در اطرافش می‌گذرد بی‌تفاوت باشد.

حجت‌الاسلام علی درویشی مطرح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون پشت پرده تحرکات ضد ایرانی، تجزیه‌طلبانه و تلاش‌هایی که برای از بین بردن اقتدار ایران توسط دشمنان داخلی و خارجی صورت گرفته، رژیم جعلی صهیونیستی است که ترور دانشمندان هسته‌ای، راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای، خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای و حملات گسترده سایبری را می‌توان جزء این موارد برشمرد.

صدور مدرک افتخاری کارشناسی‌ارشد برای شهید خانی چگنی

وی تأکید کرد: ماهیت رژیم صهیونیستی بر دشمنی با نظام جمهوری اسلامی بنا شده و وظیفه اینکه هر حرکتی که در راستای تضعیف این رژیم انجام می‌شود را تقویت کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، انجام عملیات غرورآفرین «طوفان‌الاقصی» توسط مجاهدان فلسطینی را با وجود سیستم گسترده جاسوسی این رژیم که توسط دستگاه‌های امنیتی دولت‌هایی مانند آمریکا، انگلیس، فرانسه و برخی از کشور‌های منطقه حمایت می‌شود را نشان از توانایی و اقتدار جوانان غیرتمند فلسطینی دانست که نشان داد رژیم صهیونیستی بسیار ضعیف‌تر از آن چیزی است که نشان می‌دهد.

در ادامه این مراسم همسر شهید خانی چگنی و یکی از همرزمان این شهید به بیان خاطراتی از این شهید والامقام پرداختند.

این مراسم با قدردانی از دانشجویان برتر بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد به پایان رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته