دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هفته ششم لیگ برتر| کامبک استقلال مقابل هوادار با درخشش محمدی/ سایه نکونام روی سر پرسپولیس

هفته ششم لیگ برتر| کامبک استقلال مقابل هوادار با درخشش محمدی  سایه نکونام روی سر پرسپولیس
استقلال در حالی که یک نیمه را به هوادار واگذار کرده بود با درخشش مهرداد محمدی برنده این مسابقه نام گرفت.
کد خبر : 874236

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و هوادار در چارچچوب هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در انتهای این مسابقه آبی‌پوشان پایتحت ۳ بر ۲ برنده شد.

داور: بیژن حیدری

اخطار: جعفر سلمانی و مهدی مهدی‌پور (استقلال)؛ قائم اسلامی خواه، مهدی عبدی و آرش رضاوند (هوادار)

گل‌ها: صائب محبی (۵)، ایمان سلیمی (گل به خودی ۱۷) برای هوادار؛ کوین یامگا (۲۳) و مهرداد محمدی (۶۱ و ۸۴) برای استقلال

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، جعفر سلمانی (۵۴- سیدابوالفضل جلالی)، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، سعید مهری (۵۴- مهدی مهدی‌پور)، کوین یامگا (۷۱- صالح حردانی)، زبیر نیک‌نفس (۸۷- امید حامدی‌فر)، آرش رضاوند و آرمان رمضانی (۷۱- امیرارسلان مطهری).

ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی، مهدی عبدی، فریبرز گرامی، صائب محبی، مرتضی منصوری، امیرحسین پورمحمد (۹۰- امیرحسین بهادر)، ایوب کلانتری (۴۲- داریوش شجاعیان) (۹۰- بابک مرادی)، محمد عباسی، قائم اسلامی‌خواه، امین قاسمی‌نژاد و کریم اسلامی (۵۴- فرهاد زاوشی).

استقلال در نیمه اول دو بر یک بازنده شد و گل‌های هوادار در همان دقیق ابتدایی زده شد با این وجود در بین دو نیمه آبی‌پوشان از لحاظ انگیزشی آماده شدند و با تعویض‌هایی که جواد نکونام انجام داد و روز فرصت‌طلبی مهرداد محمدی، دو گل به ثمر رسید تا استقلال از شکست، پیروزی بسازد.

استقلال با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد  اما با تفضل گل کمتر از پرسپولیس در رده دوم قرار گرفت. هوادار هم با ۵ امتیاز در رتبه یازدهم باقی ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته