دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مهر 1402 - 14:23

رئیس مجلس: کار بررسی لایحه برنامه هفتم در ۳ شیفت از سر گرفته می‌شود

رئیس مجلس: کار بررسی لایحه برنامه هفتم در ۳ شیفت از سر گرفته می‌شود
رئیس مجلس شورای اسلامی از بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور در صحن علنی مجلس به صورت ۳ شیفت خبر داد.
کد خبر : 873906

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  پیش از اتمام جلسه علنی روز چهارشنبه (۲۶ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، محمدباقر قالیباف اعلام کرد که از هفته آینده، بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در سه شیفت کاری انجام خواهد شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: نوبت اول از ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه صبح تا پیش از اذان ظهر خواهد بود و نوبت دوم از ساعت ۱۴ تا پیش از اذان مغرب و عشاء بررسی لایحه برنامه هفتم در دستور کار نمایندگان است. همچنین پس از اقامه نماز، نمایندگان لایحه برنامه را در نوبت سوم بحث و بررسی خواهند کرد.

به گزارش آنا، امروز چهارشنبه بیست و هشتمین جلسه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه به پایان رسید و نمایندگان در این مدت به صورت ۲ شیفت تا ماده ۷۳ از لایحه ۱۱۸ ماده‌ای برنامه توسعه را بحث و بررسی کردند. البته تعدادی از مواد لایحه در جریان رسیدگی به آن برای اصلاح به کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ارجاع شده است.

رشد اقتصادی، محیط کسب و کار، مردمی سازی اقتصاد، اشتغال، اصلاح نظام بانکی، سیاست‌های پولی و ارزی، تامین اجتماعی، اصلاح نظام مالیاتی، امنیت غذایی و حوزه کشاورزی، حوزه مسکن، حوزه انرژی، طرح‌های تملک داریی سرمایه‌ای، حوزه بهداشت و درمان، از جمله محور‌هایی بودند که در سه هفته اخیر توسط نمایندگان بحث و بررسی شدند.

جلسه بیست و نهم بررسی لایحه برنامه هفتم، طبق اعلام رییس مجلس شورای اسلامی قرار است شنبه (۲۹ مهرماه) و از ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه آغاز شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته