دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مهر 1402 - 13:58
نمایندگان جوامع ادیان الهی با صدور بیانیه‌ای:

جهانیان وظیفه انسانی خود را به فراموشی نسپارند

جهانیان وظیفه انسانی خود را به فراموشی نسپارند
نمایندگان جوامع ادیان الهی در بیانیه‌ای با محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها از جهانیان خواستند فارغ از منافع و حسابگری‌ها، وظیفه انسانی خود که تشکیل دهنده بنیاد امنیت و صلح است را به فراموشی نسپارند.
کد خبر : 873895

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی کریمی فیروزجائی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه ۲۶ مهرماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه نمایندگان جوامع ادیان‌ الهی در مجلس در محکوم کردن تمامی جنایات رژیم صهیونیستی را قرائت کرد.

در این بیانیه آمده است: تاریخ بشری و به عبارتی تاریخ ظلم، سلطه‌جویی و همزمان تاریخ ظلم‌ستیزی، آزادگی و حق‌طلبی بوده است. یکی از بارزترین جلوه‌های این ویژگی‌ها که در قرن ۲۰ و قرن جاری شاهد آن بوده و هستیم، ظلم رژیم جعلی به نام رژیم صهیونیستی در قالب اشغالگری، کشتار و نسل‌کشی و ستم‌گری از یک سو و مبارزه و آزادی‌خواهی ملت مظلوم برای زیست انسانی در سرزمین تاریخی و آباء و اجدادی خود از سوی دیگر است.

نمایندگان جوامع ادیان‌الهی در مجلس در ادامه این بیانیه یادآور شدند: روند مستمر اشغالگری و محاصره و آپارتایدی که رژیمی که مبتنی بر وحشت صهیونیستی طی دهه‌ها در فلسطین، کرانه باختری و غزه ایجاد کرده، آنچنان آن‌ها و استکبار حامی آن‌ها را روسیاه کرده که اسرائیل را در کنار دیگر صفات رذیلانه به صفت کودک‌کش نیز متصل کرده است. این رژیم ددمنش و شیطان‌صفت که همه ادعا‌های پوچش تبلور دنائت و رذیلت است، از هر جهت محکوم است.

در این بیانیه تاکید شده است: اینجانبان، نمایندگان جوامع ادیان‌الهی در مجلس شورای اسلامی با محکومیت شدید تمامی جنایات این رژیم به خصوص قتل عام اخیر بیمارستان المعمدانی و کشتار‌های کور روز‌های اخیر حمایت خود و جوامع خود را از مردم حق‌جوی فلسطین اعلام می‌کنیم و از جهانیان می‌خواهیم فارغ از منافع و حسابگری‌ها وظیفه انسانی خود که بنیاد امنیت و صلح را تشکیل می‌دهد، به فراموشی نسپارند.

۵ نفر از نمایندگان ادیان‌الهی از جمله روبرت بگلریان نماینده ارامنه جنوب ایران، آرا شاوردیان نماینده ارامنه شمال ایران، شارلی انویه تکیه نماینده آشوریان و کلدانیان ایران، اسفندیار اختیاری کسنویه یزد نماینده زرتشتیان ایران و همایون سامه یح نجف آبادی نماینده کلیمیان ایران امضاکنندگان این بیانیه بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته