دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

یوسفی: قهر و آشتی گل‌محمدی معنی ندارد/ پرسپولیس به پیکان باج بدهد پس برای چه دنبال قهرمانی است؟

یوسفی: قهر و آشتی گل‌محمدی معنی ندارد  پرسپولیس به پیکان باج بدهد پس برای چه دنبال قهرمانی است؟
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: قهر و آشتی مانند بچه‌های ابتدایی مدارس مناسب سرمربی پرسپولیس نیست.
کد خبر : 873865

رحیم یوسفی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره دیدار پرسپولیس با پیکان و حواشی که در خصوص انتخاب ورزشگاه این بازی مطرح شد، اظهار کرد: بهتر است به خاطر هر مسئله‌ای تیم را به حاشیه نکشانیم. بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس فکر کنند از اول هم باید در قزوین بازی می‌کردند و پیکان نتوانسته در تهران یا کرج ورزشگاهی برای میزبانی انتخاب کند. هدف تیم باید برنده شدن باشد و برایش فرقی نکند با چه تیمی دیدار می‌کند، در همه بازی‌ها به دنبال سه امتیاز مسابقه باشد. یک تیم حرفه‌ای و مدعی قهرمانی نباید توجهی به مسائلی داشته باشد که خارج از اصل است.

بازیکن حرفه‌ای می‌تواند در فاصله دو روز دو بازی کند

وی در مورد اینکه فرصت کمی در اختیار ملی‌پوشان پرسپولیس برای استراحت وجود دارد و آن‌ها در کمتر از دو روز باید دو بازی انجام دهند، عنوان کرد: بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس حرفه‌ای هستند و بازی با قطر هم آن‌قدر سخت نبود که بخواهد آن‌ها را اذیت کند. فقط کیفیت زمین چمن ورزشگاه خوب نبود که منجر به مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی شد. نباید سخت‌گیری شود برای اینکه فرصت ریکاوری کم است. بازیکن حرفه‌ای می‌تواند در فاصله دو روز دو بازی انجام دهد و دیدار با پیکان هم آن‌قدر سخت نخواهد بود. پورعلی‌گنجی هم بازیکن بزرگ و مؤثری در تیم است، ولی مصدومیت جزئی از بازی بوده و مهم این است گئورگی گولسیانی، جایگزین آماده‌ای برای پورعلی گنجی خواهد بود. جواد نکونام در روز عیادت علی پروین می‌گفت کلاً ۱۷ بازیکن دارد و وضع پرسپولیس که به مراتب بهتر از استقلال است. سرمربی تیم ملی امید نبود سه بازیکن پرسپولیس را عامل حذف از بازی‌های آسیایی دانست، یادمان نرود حریف هنگ‌کنگ بود. سرمربی تیم پرسپولیس هم بدون بهانه آماده بازی با پیکان باشد.

پرسپولیس تیم یکدستی است

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره اینکه پیکان با سرمربیگری رسول خطیبی می‌تواند پرسپولیس را متوقف کند، تأکید کرد: پرسپولیس در این فصل تنها سپاهان و استقلال را باید مدعی جدی برای قهرمانی بداند و رقبای اصلی‌اش جز این دو تیم نیستند. اگر بخواهد به پیکان باج بدهد که اصلاً برای چه به دنبال قهرمانی است و برای آن می‌جنگد. باید برتری خود را به این حریف دیکته کند و اجازه ندهد پیکان بخواهد پرسپولیس مطابق میلش بازی کند. تیمی که در مسیر قهرمانی است به کمتر از سه امتیاز رضایت بدهد از گردونه خارج می‌شود. پرسپولیس تیم یکدستی است و شرایط بسیار بهتری نسبت به پیکان دارد. مسابقه هم با حضور تماشاگران برگزار می‌شود و حمایت هواداران از پرسپولیس به موفقیت تیم بیشتر کمک می‌کند.

گل‌محمدی بهترین گزینه سرمربیگری پرسپولیس است

یوسفی در مورد قهر یحیی گل‌محمدی و تعطیل شدن تمرینات پرسپولیس که این موضوع رفع شد، تصریح کرد: وقتی صحبت‌های گل‌محمدی را گوش می‌کنیم و در مقابل رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم صحبت می‌کند در لحظاتی که هر کدام حرف می‌زنند این تصور ایجاد می‌شود که هر دو نفر درست می‌گویند. در کل قهر کردن سرمربی معنی ندارد و به ضرر تیم است. گل‌محمدی انسان خوب و با شخصیتی است که از لحاظ فنی هم بسیار کارآمد  و در حال حاضر بهترین گزینه برای سرمربیگری پرسپولیس است. بنابراین چنین قهر و آشتی‌هایی مانند بچه‌های ابتدایی مدارس مناسب سرمربی پرسپولیس نیست. گل‌محمدی باید به فکر آن باشد که باز هم با تیمش قهرمان لیگ برتر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته