دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چمن ورزشگاه قوامین بلای جان پیکان/ خودروسازان مخالف میزبانی از پرسپولیس در آزادی

چمن ورزشگاه قوامین بلای جان پیکان  خودروسازان مخالف میزبانی از پرسپولیس در آزادی
باشگاه پیکان برای بازی با پرسپولیس دچار چالش مکان بازی شده و تاکید دارد نمی‌خواهد این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار شود.
کد خبر : 873209

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، قبل از اعلام برنامه هفته ششم لیگ برتر طی رایزنی هایی که بین باشگاه پیکان و سازمان لیگ انجام شده قرار بر این بوده بازی تیم های پیکان و پرسپولیس بعد از برگزاری هفته پنجم برگزار شود و روی همین برنامه مسئولان ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) اقدام به ترمیم چمن ورزشگاه می کنند اما به یکباره با توجه به انتقادات زیادی که به سازمان لیگ بابت تعطیلی مساباقت شد مسئولان کمیته مسابقات نظرشان را تغییر دادند و درحالی که برنامه هفته هشتم لیگ برتر در آبان ماه را در اختیار باگشاه ها قرارداده بودند اعلام کردند تا قبل از هفته هشتم باید بازی های معوقه هفته ششم برگزار شود.

با توجه به اقدامی که مسئولان ورزشگاه قوامین روی چمن انجام داده اند به مسئولان پیکان عنوان شده که این ورزشگاه برای تاریخ 27 مهر که روز بازی با پرسپولیس است آمادگی برگزاری مسابقه را ندارد از سوی دیگر مسئولان باشگاه پیکان هم به سازمان لیگ اعلام کرده اند با توجه به نبود ورزشگاه مناسب در تهران حاضر نیستند از سرخپوشان در ورزشگاه آزادی میزبانی کنند.

نبود ورزشگاه مناسب در پایتخت تبدیل به یک معضل اساسی در فوتبال و لیگ برتر شده و تیم های تهرانی در زمان بروز چنین مشکلاتی با چنین چالش هایی روبرو هستند. حالا هم مشخص نیست سرانجام مکان برگزاری بازی پیکان و پرسپولیس چه می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته