دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیام گل‌محمدی به باشگاه پرسپولیس: پولم را بدهید به اعضای تیم بدهم

پیام گل‌محمدی به باشگاه پرسپولیس: پولم را بدهید به اعضای تیم بدهم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درحالی که روز گذشته گلایه‌های زیادی را مطرح کرد به باشگاه اعلام کرده پولش را می‌خواهد تا به برخی از اعضای تیم بدهد.
کد خبر : 873190

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته یحیی گل‌محمدی در جمع خبرنگاران از شرایط مالی تیمش حسابی گلایه کرد و بر ارکان مدیریتی باشگاه تاخت که چرا نمی توانند این وضعیت را مدیریت کنند.

یحیی گل‌محمدی که این چند روز مورد انتقاد خیلی از اهالی فوتبال و رسانه ها قرار گرفته و عده ای معتقد هستند که او چرا در این شرایط مالی جامعه نسبت به عدم پرداخت آپشن های قراردادش گلایه دارد به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده اگر به دنبال پولش است می خواهد آن را در اختیار برخی از اعضای تیمش که به دلیل مشکلات مالی دچار چالش شده اند قرار دهد و آن را برای خودش نمی خواهد.

او تاکید کرده دلیل این ناراحتی و این فشاری که به باشگاه وارد می کند تا این پول پرداخت شود برای خودش نیست و می خواهد مشکل اساسی برخی از اعضای تیمش را حل کند. البته که باشگاه پرسپولیس هم این روزها نقدینگی ندارد.

امروز از یحیی گل‌محمدی دعوت شده تا در نشست اعضای هیئت مدیره شرکت کند و این طور که از شواهد پیداست سرمربی سرخپوشان در نشست شرکت می کند. هر چند که پیش از این به یکی دو تن از اعضای هیئت مدیره تاکید کرده تا زمان یکه پولش را ندهند در جلسه شرکت نمی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته