دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران:

رسانه‌های رسمی و خبرنگاران افتخاری درخواست حضور در جبهه مقاومت دارند

رسانه‌های رسمی و خبرنگاران افتخاری درخواست حضور در جبهه مقاومت دارند
امروز خیلی‌ها داوطلب حضور در صحنه رسانه هستند. یعنی در کنار همه خبرنگاران و دوستان اصحاب رسانه، خود مردم نیز به عنوان خبرنگاران افتخاری آماده هستند که به این جریان بپیوندند.
کد خبر : 873085

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی اسماعیلی که برای سخنرانی در یادواره شهدای خبرنگار در نبرد غزه حضور پیدا کرده بود، در جمع خبرنگاران با اشاره به این اتفاق بزرگ در نوار غزه گفت: طوفان الاقصی هم معادلات سیاسی دفاعی امنیتی را برهم زد، هم معادلات رسانه‌ای را و نشان داد عصر سلطه رسانه‌های استعماری به پایان رسیده است.

وی عنوان کرد: با وجود  همه این فشار‌هایی که فراهم کردند و آب و برق و اینترنت را از جبهه مقاومت دریغ می‌کنند، این حرف با قوت در حال پخش شدن است و این حرکت با سرعت جلو می‌رود و ما خیلی به آینده امیدواریم، نصرت جبهه اسلام نزدیک است.

اسماعیلی در رابطه با حضور رسانه‌های داخلی در جبهه مقاومت نیز اظهار کرد: ما آماده هستیم و همکاران من در وزارت ارشاد در حال آماده‌سازی هستند که بتوانند با پیش‌بینی همه تمهیدات، پوشش‌های گسترده خبری را ایجاد کرد. امروز خیلی‌ها داوطلب حضور در صحنه رسانه هستند. یعنی در کنار همه خبرنگاران و دوستان اصحاب رسانه، خود مردم نیز به عنوان خبرنگاران افتخاری آماده هستند که به این جریان بپیوندند. ما هم تلاش می‌کنیم با ایجاد تشکل‌های فراگیر به این موضوع کمک کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته