دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مهدوی: قلعه‌نویی به دنبال راهکارهای افزایش کیفیت تیم ملی است/ با برنامه به جام ملت‌ها می‌رویم

مهدوی: قلعه‌نویی به دنبال راهکارهای افزایش کیفیت تیم ملی است  با برنامه به جام ملت‌ها می‌رویم
پیشکسوت تیم ملی فوتبال گفت: قلعه‌نویی به دنبال راهکارهایی است که تیمش را بتواند به بالاترین سطح آمادگی و کیفیت برساند.
کد خبر : 872913

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص حضو تیم ملی در تورنمنت اردن اظهار کرد: تدابیر امیر قلعه‌نویی مبنی بر این است تا از تمامی فرصت‌هایی که در اختیار تیم ملی قرار دارد به بهترین شکل استفاده کند. قطعاً با انجام بازی‌های دوستانه و رسمی می‌توان تیم ملی را آماده حضور در تورنمنت سخت جام ملت‌های آسیا کرد. جایی که بهترین تیم‌های آسیا با یکدیگر رقابت می‌کنند تا به عنوان قهرمانی برسند. قلعه‌نویی بهتر از هر کسی به این موضوع واقف است که حریفان بسیار آماده‌ای داریم و آنها می‌آیند تا جام را به خانه ببرند. 

باید آماده بازی با رقبا شد

وی ادامه داد: نباید این تصور را داشته باشیم که فقط ما متوجه شدیم سال گذشته در جام جهانی قطر تیم‌های ملی ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و حتی عربستان چه بازی‌های خوبی را برگزار کردند. قطعاً امیر قلعه‌نویی هم به این موضوع توجه کافی داشته و به دنبال راهکارهایی است که تیمش را بتواند به بالاترین سطح آمادگی و کیفیت برساند و در جام ملت‌ها بازی‌های خوبی در حد نام ایران برگزار کنیم. حریفان اصلی ما با جدیت به دنبال بهتر شدن نسبت به جام جهانی قطر هستند و بلاتردید در جام ملت‌ها با حداکثر توان می‌آیند تا موفق باشند. بازی با حریفانی که تدارکات بسیار خوبی داشته‌اند کار بسیار سختی است و باید آماده بازی با این رقبا شد. بنابراین حضور در بازی‌های فیفادی فرصت خوبی است و مهم‌ترین مسئله در کنار هم بودن اعضای تیم ملی است که می‌تواند هماهنگی و هارمونی آنها را بالا ببرد و بازیکنان و کادرفنی را به درک متقابل از یکدیگر رساند.

کادرفنی شلوغ تیم ملی حساب شده است

پیشکسوت تیم ملی خاطرنشان کرد: اردن حریف بسیار خوبی است و در خانه به دنبال قهرمانی خواهد بود. این تیم فوتبال فیزیکی دارد و در زمین جنگنده و با برنامه بازی خواهد کردو نتایج قابل قبولی گرفته و قطعاَ از پیش بازنده نیست. برخی از بازیکنان این تیم لژیونر هستند و به طور کلی حریفی خواهد بود که به تیم ملی کمک می‌کند. نه تنها بازی با اردن که پیش از این تمامی بازی‌هایی که تیم ملی زیر نطر قلعه‌نویی انجام داده به ما کمک کرده تا بتوانیم شرایط بهتری نسبت به گذشته داشته باشیم. قلعه‌نویی در بازی‌هایی که انجام می‌دهد به دقت کیفیت بازیکنانی را که به زمین رفته‌اند آنالیز خواهد کرد. اینکه کادرفنی تیم ملی تا اندازه‌ای شلوغ است و قلعه‌نویی دستیاران زیادی دارد کاملاً حساب شده است. شاهد هستیم که در هر اردو نفرات دعوت شده تغییر می‌کنند و آنالیزورهای تیم ملی عملکرد یکایک بازیکنان را چه در زمان حضور در اردوی تیم ملی و چه زمانی که در تیم باشگاهی خود حضور دارند بررسی می‌کنند تا در نهایت بهترین نفرات در جام ملت‌ها حضور یابند.

لازم است کیفیت خود را بهتر کنیم

مهدوی تصریح کرد: بعد از بازی اردن حریف بعدی تیم ملی قطر یا عراق خواهد بود که هر دو تیم رقبای آسانی نیستند. فوتبال پیشرفت کرده و همه تیم‌ها در مسیر بهتر شدن گام برمی‌دارند. بارها مقابل عراق به مشکل خوردیم و در مواقعی هم نتوانستیم قطر را به آسانی شکست دهیم. پس لازم است تا کیفیت خود را بهتر کنیم و همواره آماده رویارویی با حریفان باشیم. قطعاً تمامی بازی‌هایی که تیم ملی تا پیش از جام ملت‌ها برگزار می‌کند هدفمند است و قلعه‌نویی و دستیارانش به دنبال آن هستند تا تیمی را با عیار بالا به مصاف حریفان بفرستند. در بازی‌های دور گروهی هم فرصت پیدا خواهیم کرد تا به هماهنگی و یکپارچگی بهتری برسیم تا در مرحله حذفی کیفیت بالایی را برای شکست حریفان قدرنمند خود پیدا کنیم. مطمئن هستم با برنامه به جام ملت‌ها می‌رویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته