دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شطرنج گل محمدی برای حل مشکلات پرسپولیس/ حق با سرمربی است یا باشگاه؟

شطرنج گل محمدی برای حل مشکلات پرسپولیس  حق با سرمربی است یا باشگاه؟
این اولین باری نیست که یحیی گل محمدی از پرسپولیس قهر می‌کند اما آیا حل نشدن مشکلات مالی نمی تواند به زودی گریبان این تیم را بگیرد؟
کد خبر : 872827

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری  آنا، نگاه خوشبینانه به قهر یحیی گل محمدی این است که می‌خواهد از حق و حقوق خودش، کادر فنی و بازیکنان دفاع کند و طبعاً اگر پول‌ها به موقع پرداخت می‌شد او قهر نمی‌کرد.

نگاه بدبینانه هم این است که سرمربی شاکی سرخ ها می‌خواهد روی درویش مدیرعامل باشگاه فشار بگذارد و به نوعی باعث رفتن او شود. بعد از ماجرای جذب نبیل باهویی که خیلی با نظر گل محمدی همسو نبوده، یک سری اتفاقات رخ داد و در نهایت حتی شایعه شد  روزی که درویش می‌خواست به ملاقات وزیر برود، کیومرث هاشمی او را به حضور نپذیرفته است. البته که این شایعه هر چند از سوی وزارت ورزش رسما تکذیب نشد اما پیگیری ها نشان از داشت که چنین چیزی از اساس درست نبوده است.

حالا هم حرکت شطرنج گونه یحیی گل محمدی می‌تواند به ضرر مدیران باشگاه پرسپولیس تمام شود و موقعیت درویش را به خطر بیندازد. آنچه مسلم است آن‌ها از قبل اختلافاتی داشتند که شاید حکم آتش زیر خاکستر را داشت. از طرفی گل محمدی بعد از بازی با گل‌گهر سیرجان گلایه‌های خود را مطرح کرد، اما درویش واکنش خاصی نشان نداد و سرانجام یحیی گل محمد تصمیم گرفت قید حضور در تمرینات تیمش را بزند. 

نکته اینجاست که پرسپولیس یک هفته دیگر بازی ندارد وبرخی معتقد هستند که سرمربی این تیم زمان مناسبی را برای اعتصاب تک نفره خود انتخاب کرده است. بعد از فروکش کردن ماجرای اختلاف خطیر و نکونام حالا شاهد اختلاف دوباره درویش و یحیی گل محمدی هستیم و باید دید این بازی به سود کدام یک تمام می‌شود؟

شب گذشته هیئت مدیره پرسپولیس جلسه برگزار کردند که البته خروجی خیلی خاصی برای هواداران و رسانه ها نداشت. اعضای هیئت مدیره مدعی شدند گل محندی به این جلسه دعوت بوده اما به دلیل مسافرات حضور پیدا نکرده است. دلبری و خبیری دو تن از اعضای هیئت مدیره بنا را به حمایت از گل محمدی گذاشتند و گفتند پرسپولیس خانه اوست اما در نقطه مقابل رضا درویش مدیرعامل باشگاه بود. 

او در صحبت هایش بدون هیچ ملاحظه کاری با بیان صحبت هایی مبنی بر اینکه زشت است در این شرایط اقتصادی جامعه صحبت از مشکلات مالی شود به طور مستقیم یحیی گل محمدی را نشانه گرفت تا نشان دهد از دست سرمربی تیمش که بابت پرداخت نشدن آپشن ها و مطالبات دو فصل پیش ناراحت است، گلایه دارد و از او ناراحت است که در این شرایط دست بسته باشگاه قهر کرده است.

آنچه مسلم است درویش تلاش می‌کند پول بیاورد و یحیی گل محمدی هم می‌گوید زمان پرداخت پول به کادر فنی و بازیکنان نباید دیر شود. پرسپولیس بعد از پیکان بلافاصله باید خود را برای لیگ قهرمانان آسیا و بازی با استقلال تاجیکستان آماده کند که روی کاغذ بازی سختی به نظر نمی‌رسد. از این منظر شاید بتوان گفت یحیی گل محمدی زمان مناسبی را برای اعتصاب تک نفره انتخاب کرده، اما به هر حال او باید مشکلاتش را با باشگاه حل کند. چرا که دود اختلافات دیر یا زود به چشم پرسپولیس و پرسپولیسی‌ها خواهد رفت.

در میان بازیکنان پرسپولیس علیرضا بیرانوند هم اختلافاتی با رضا درویش دارد و خلاصه آسمان آبی پرسپولیس این روز‌ها تا حد زیادی ابری شده است. آیا درویش می‌تواند این مشکلات را مدیریت کند؟ آیا گل محمدی حق ندارد بابت شرایط مالی اعضای تیمش نگران باشد؟ چرا درویش درحالی که می داند حق و حقوق بازیکنان و اعضای تیم باید پرداخت شود بابت انتقاد به پرداخت دیرهنگام آنها ناراحت می شود؟

به نظر می رسد سال گذشته اگر پرسپولیس روزهای بی دردسرتری را پشت سرگذاشت به خاطر پول بورس بوده و امسال از این پول چون خبری نبوده درویش حسابی در تگنا قرار گرفته است. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته