دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

درویش: نهاد‌های نظارتی روی قرارداد گل محمدی نکته دارند/فدراسیون با این نوع جریمه‌ها روش درآمدزایی را پیدا کرده است

درویش: نهاد‌های نظارتی روی قرارداد گل محمدی نکته دارند فدراسیون با این نوع جریمه‌ها روش درآمدزایی را پیدا کرده است
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:سازمان‌های نظارتی نکاتی روی قرارداد گل محمدی داشته اند که اگر پرداخت آپشن‌های وی طول کشیده به دلیل همین مسائل بوده است.
کد خبر : 872807

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا درویش بعد از نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: قرار بود هیات مدیره باشگاه حضوری با گل محمدی صحبت کند ولی چون مسافرات بود قرار شد بعد از بازگشت از سفر با مدیران باشگاه صحبت کند.

وی در خصوص اینکه ایا اطلاع داشت گل محمدی به باشگاه نوتیس داده است یا خیر گفت: بله روز گذشته دیدیم که نامه نوتیس او به باشگاه ارسال شده است.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه آیا صحت دارد که قرارداد گل محمدی فسخ شده است یا خیر گفت: قرارداد اگر فسخ شود باید در سازمان لیگ این کار صورت بگیرد. بازار فضای مجازی برای دیده شدن داغ است ولی نه او و نه بقیه بازیکنان یقینا این مسائل وجود ندارد چون صد در صد قرارداد سال گذشته خود و 20 درصد قراردادهای این فصل خود  را دریافت کرده اند. ضمن اینکه سازمان های نظارتی نکاتی روی قرارداد این مربی داشته اند که اگر پرداخت آپشن ها  طول کشیده و اختلافاتی بین نهادهای نظارتی وجود داشته باعث شده تا کمی مساله زمان ببرد. البته کمتر باشگاهی را داریم که امروزه مشکل مالی نداشته باشد.ما صد در صد تعهدات فصل قبل را انجام دادیم ولی خیلی از باشگاه ها را داریم که از فصل قبل 30-40 درصد بدهکار هستند.

درویش تاکید کرد:بازیکنان ما 3 جام گرفته اند و ما هم باید جهت رفع مشکلات تلاش کنیم ولی همه ما مشکلات جامعه را می دانیم. این بد است در جامعه ای که این همه مشکل دارد ما مرتب بحث مشکلات را مطرح کنیم.خیلی راحت می شود مشکلات را حل کرد آن هم در خانواده.

وی با اشاره به اینکه گل محمدی بعد از سفر به تمرینات بر می گردد در خصوص کسر امتیاز از پرسپولیس گفت: گفته اند 13 تیم لیگ برتر تخلف داشته اند. ما انتظار داریم همه تیم هایی که تخلف کرده اند جهت اینکه اذهان عمومی رشن شود قرارداد همه را بررسی کنند. این مساله احتیاجی به شکایت ندارد، طبق اظهار نظر خودشان که 13 تیم لیگ برتری تخلف قراردادی دارند همه را اعلام کنند تا شائبه به وجود نیاد. ما در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون دفاعیه حقوقدانان باشگاه ما بسیار محکم بود. خدا کند منظورشان این نباشد که اگر روزی بخواهند تخلف فردی دیگر را نادیده بگیرند با دیگران هم همین کار را انجام بدهند. من نمی گویم باشگاهی تخلف کرده ولی چگونه ممکن است یک باشگاه 18 تخلف کرده 4 امتیاز کسر می شود و 40 میلیارد جریمه. آنوقت ما را با یک تخلف 10 میلیارد تومان جریمه کرده اند. اینها با هم همخوانی ندارد، مسئولان باید در صدور آرا طوری رفتار کنند که شائبه به وجود نیاد.

مدیرعامل پرسپولیس با انتقاد از رویه فدراسیون فوتبال گفت: ما که اسپانسر نداریم ولی حداقل فدراسیون با این رویه راه درآمدزایی را پیدا کرده است.

درویش در خصوص اینکه چه مبلغی از سازمان لیگ بابت تبلیغات محیطی پول گرفته اند گفت: این را خودشان باید پاسخ بدهند. بابت فصل گذشته هم پولی نگرفته ایم. دعوا بر سر هیچی است. البته اشتباه نشود چون می گویند استقلال با سازمان لیگ قرارداد بست و بدهکار است، ولی ما که 2 فصل قبل 33 میلیارد تومان به سازمان لیگ دادیم سهم ما از آن تبلیغات چه بود؟ ما هنوز محسابات را متوجه نشدیم چون به نظر فضایی است.

وی در خصوص اینکه استقلال مشهد را برای بازی هایش انتخاب کرده و پرسپولیس کدام استادویم را برای بازی های خود انتخاب کرده است گفت: ما ورزشگاه شهید کاظمی را معرفی کردیم که اگر مجوز بدهند ددر آنجا بازی کنیم. چمن این ورزشگاه از آزادی بهتر است.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص پرونده لوکادیا گفت: خوشبختانه بعد از سالها باشگاهی در ایران موفق شد در یک پرونده بین المللی برنده شد ولی جالب است برخی این را هم بر نمی تابند. ما دفاعیه ای 300 صفحه ای نوشتند چون آنها داشتند کار را سیاسی می کردند، در دادگاهی که قاضی هم ملیت با لوگادیا بود برنده شدیم. همان روز هم یکی از همکاران شما تماس گرفت و به او گفتم حتی به این برنده شدن هم ایراد می گیرند. حالا هم جریمه به شکلی است که اگر لوکادیا پرداخت نکند باشگاه چینی باید آن را پرداخت کند. حتی بعد از حکم لوکایدا از الفاظ بدی علیه فیفا استفاده کرد. وقتی این مسائل را می شنوم متوجه می شوم که همکاران ما چقدر زحمت کشیده اند.

درویش در خصوص اینکه شایعه شده او به پرسپولیس بر می گردد گفت: این خبر درست نیست. او با یک تیم دیگر قرارداد دارد و اصلا نمی شود با او مذاکره کرد.

خبرنگاری گفت ظاهرا قرار شده پول لوکادیا را به رادوشوویچ بدهید که درویش پاسخ داد: خیر این موضوع درست نیست. تهیه پول بسیار سخت است و ارسال آن هم سخت تر است. متاسفانه برخی افراد به دنبال این هستند که به خاطر 35 هزار یورو 200 هزار یورو از ما بگیرند ولی برای آن هم برنامه و دفاعیه داریم.

وی در خصوص پیگیری از خدادادی بازیکن جوان گفت: این که وظیفه ما است اما یک عده دشمن به دنبال حاشیه درست کردن برای پرسپولیس هستند. سرمربی چه تعهدی دارد که پول عمل بازیکن جوان باشگاه را بدهد.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص وضعیت یاسین سلمانی گفت: یقین داریم که سلمانی با عضلات قوی که دارد 2-3 ماه دیگر به میادین بر می گردد. 

درویش در خصوص انتخاب ماجدی به عنوان رئیس هیات فوتبال استان تهران گفت: یکی از بهترین انتخابات چندسال اخیر در میان رشته‌های مختلف ورزشی برگزار شد. خوشبختانه فردی کارشناس و فوتبال بلد، برنده عرصه انتخابات شد.البته ماجدی کار مشکلی  در پیش دارد چون تهران سالیان سال خواستگاه فوتبال در رده‌های سنی بود اما امروز متاسفانه وقتی تیم‌های ملی را می‌بینیم کمترین بازیکن تهرانی در آن است. ماجدی در رده‌های مختلف ملی بازی کرده و با موضوع آشنایی دارد، باید جایگاه تهران در فوتبال را  به وضعیت گذشته خودش بازگرداند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته