دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عضو هیئت مدیره پرسپولیس: آن‌هایی که هر بازی سهمیه پنالتی دارند زبان باز کرده‌اند/ تاج به شوخی گفت ۲۰۰ بار زنگ زدم

عضو هیئت مدیره پرسپولیس: آن‌هایی که هر بازی سهمیه پنالتی دارند زبان باز کرده‌اند  تاج به شوخی گفت ۲۰۰ بار زنگ زدم
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس نیازی به امتیازهای داوری ندارد و با اتکا به قدرت کادرفنی، بازیکنان و هوادارانش و البته لطف خدا نتیجه می‌گیرد.
کد خبر : 872779

حسین خبیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه مهدی تاج در مورد مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان تهران گفته بود «حسین خبیری عضو هیئت مدیره پرسپولیس ۲۰۰ بار به من زنگ زد که نظرت کیست، اما من پاسخی ندادم.» اظهار کرد: رئیس فدراسیون فوتبال به شوخی این موضوع را گفت و با خنده اعلام کرد من جواب کسی را ندادم. برای آنکه مثالی بیاورد گفت خبیری ۲۰۰ بار به من زنگ زد، ولی این طور نیست که این همه به تاج زنگ بزنم. برای آنکه بگوید نظرش را به هیچ‌کس نگفته و استدلال خود را برای انتخابات نشان دهد به شوخی و مزاح از رفیقش مایه گذاشت و در مورد رأی خود از من که ارتباط خوبی با وی دارم گفت.

وی در مورد اینکه پرسپولیس در خصوص کسر یک امتیاز انضباطی به کمیته استیناف اعتراض کرده، گفت: حتماً این اعتراض انجام شده و پر قوا از حق پرسپولیس دفاع می‌کنیم. اجازه نخواهیم داد تا به سادگی از پرسپولیس امتیاز کسر شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به گلی که گل‌گهر سیرجان زد و قبول نشد و همچنین اشاره تیم‌های رقیب به اشتباهات داوری در بازی‌های پرسپولیس با آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن تصریح کرد: آن‌هایی که در این فوتبال از اشتباهات داوران نفع برده‌اند زبان باز کرده‌اند. همان تیم‌هایی که برای هر بازی سهمیه پنالتی دارند. تا زمانی که اشتباهات داوری به نفع‌شان باشد ساکت می‌مانند و دم نمی‌زنند. همین که داوران اشتباهی به نفع ما کنند حرف زدن را شروع می‌کنند. طبق قانون باید تمام حجم توپ از خط دروازه عبور کند و ما معتقدیم توپ گل‌گهر کامل از خط عبور نکرد پس کمک داور درست تصمیم گرفت. خدا را شکر پرسپولیس نیازی به این امتیاز‌ها ندارد و با اتکا به قدرت کادرفنی، بازیکنان و هوادارانش و البته لطف خدا نتیجه می‌گیرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته