دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1395 - 16:14

تیم‌ استان تهران قهرمان و فارس نایب قهرمان مسابقات بسکتبال دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی شد

مسابقه فینال بسکتبال دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد شیراز با قهرمانی استان تهران و نایب قهرمان فارس به انجام رسید.
کد خبر : 87274

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دور برگشت مسابقات بسکتبال دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور 2 تیم از استان‌های فارس و تهران به میزبانی واحد شیراز برگزار شد.


تیم‌های بسکتبال استان‌های فارس و تهران در دو بازی رفت و برگشت فینال این دوره از مسابقات را برگزار کردند که در نهایت استان تهران مقام اول و فارس نایب قهرمان این دوره از مسابقات شدند.


مسابقات بسکتبال دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور 8 تیم از استان‌های فارس، تهران، البرز، اصفهان، همدان، خراسان، کرمان و مازندران به مدت 4 روز به میزبانی واحد شیراز برگزار شده بود.


برگزاری مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در مجموعه ورزشی پوریای ولی واحد شیراز


مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با حضور 20 تیم از دانشگاه آزاد اسلامی شیراز، مرودشت، سروستان، داراب، زرقان، سپیدان، ارسنجان، استهبان، آباده، فسا، جهرم، فیروزآباد، داریون، قادرآباد، لامرد، بوانات، میمند، زرین دشت، اقلید و بیضاء به مدت 7 روز در مجموعه ورزشی پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد که در پایان تیم شیراز سوم، سروستان دوم و داراب مقام اول این دوره از مسابقات را کسب کردند.


کاپ اخلاق این دوره از مسابقات هم به تیم واحد لامرد اهدا شد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته