دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مهر 1402 - 09:45

حماس درباره عواقب اعزام ناو هواپیمابر به آمریکا هشدار داد

حماس درباره عواقب اعزام ناو هواپیمابر به آمریکا هشدار داد
تصمیم آمریکا برای حمایت از رژیم صهیونیستی از راه اعزام ناوگروه تهاجمی به آب‌های فلسطین اشغالی با هشدار حماس همراه شد.
کد خبر : 872259

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از سی‌ان‌ان، جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای به تصمیم آمریکا مبنی بر اعزام ناوگروه تهاجمی «یو‌‌‌اس‌اس جرالد فورد» به محیط پیرامونی فلسطین اشغالی با هدف حمایت از رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و آن را نشانه‌ای واقعی مبنی بر مشارکت دولت واشینگتن در تهاجم علیه ملت فلسطین تعبیر  کرد.

در همین ارتباط، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس هشدار داد که «این اقدام‌ها مایه وحشت ملت و مقاومت فلسطین نمی‌شود و مقاومت به دفاع از مردم فلسطین و اماکن مقدس اسلام ادامه می‌دهد.»

وی همچنین هشدار داد که  که آمریکا باید متوجه پیامدهای این اقدام باشد.

پیشتر،‌ «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا گفته بود که ناوگروه تهاجمی «یواس‌اس جرالد فورد» برای نزدیکی هرچه بیشتر به اسرائیل، عازم مدیترانه شرقی است. این ناوگروه شامل یک ناو هواپیمابر، یک ناو موشک‌انداز و چهار ناوشکن موشک‌انداز است.

همچنین، به گفته آستین، اسکادران جنگنده‌های F-35، F-16 و F-15  و همچنین هواپیمای جنگی A-۱۰ آمریکا در منطقه تقویت خواهد شد. علاوه بر این، قرار است مهمات بیشتری در اختیار رژیم صهیونیستی قرار بگیرد.

«کتائب القسام» شاخه نظامی حماس از بامداد شنبه در پاسخ به تداوم هتک حرمت صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی، حمله به اهداف رژیم اشغالگر قدس را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته