دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1395 - 14:13

جایزه کتاب برتر چهارمین جشنواره فرهیختگان به واحد علوم دارویی رسید

کتاب نانو فناوری پزشکی نوشته دکتر سید مهدی رضایت و دکتر رضا فریدی مجیدی به عنوان کتاب برتر در چهارمین جشنواره فرهیختگان مورد قدردانی قرار گرفت.
کد خبر : 87191

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، کتاب نانو فناوری پزشکی علم به کارگیری فناوری نانو در علوم پزشکی به منظور پیشگیری، درمان بیماری‌ها و ارتقای سطح بهداشت جامعه است و در کتاب نانو فناوری پزشکی در هفت فصل جنبه‌های مختلف این فناوری تبیین شده است.


به طور اختصار در این کتاب فناوری نانو با رویکردهای ملی و بین المللی توصیف شده است و نانو ذرات و فنون و ابزارهای مشهور مورد بررسی قرار گرفته‌اند.


همچنین به کاربردهای این نانو ساختارها در پزشکی و داروسازی و سامانه‌های داروسازی، نقش فناوری نانو در ژن‌رسانی، جنبه های مرتبط با ایمنی نانو ذرات و فنون و ابزارهای مشهور بررسی نانو ذرات بررسی شده است.


مخاطبان ویژه این کتاب پژوهشگران حوزه‌های مختلف علوم پزشکی، دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی رشته‌های نانو فناوری پزشکی و رشته‌های مرتبط هستند.


این کتاب به عنوان مرجع هیات ممتحنه تخصصی نانو فناوری پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی نانو فناوری پزشکی تعیین شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته