دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1395 - 13:04

همایش طبیعت‌گردی در واحد همدان به مناسبت سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی

به مناسبت ۳۱ اردیبهشت‌ ماه، سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی، همایش یک‌روزه خانوادگی طبیعت‌گردی در دامنه و ارتفاعات کوهستان الوند همدان برگزار شد.
کد خبر : 87150

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به مناسبت ۳۱ اردیبهشت‌ماه سی و چهارمین سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی، کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان واحد همدان در یک همایش یک‌روزه طبیعت‌گردی خانوادگی در دامنه و ارتفاعات کوهستان الوند همدان حضور یافتند.



این همایش باهدف ایجاد روحیه نشاط و تحرک در بین اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی همدان و به مناسبت گرامیداشت سی و یک اردیبهشت‌ماه سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از خانواده‌های اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گردید.


از دیگر اهداف برگزاری این همایش که با شعار «من طبیعت پاک را دوست دارم» برگزار گردید این است که این دانشگاه به‌عنوان یک‌نهاد علمی و تأثیرگذار در فرهنگ‌سازی مفید به حال جامعه، همواره می‌تواند در امر حفظ منابع طبیعی و محیط پاک کوهستان، الگو گردد.



گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی همدان با داشتن قریب به ۱4 هزار نفر دانشجو، ۲۶۰ نفر عضو هیأت‌علمی، ۳۰۰ نفر کارمند، 214رشته و با بیش از ۴2 هزار نفر فارغ‌التحصیل و ۴ دانشکده (علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، هنر و معماری) و ۵ مرکز آموزشی تحت پوشش در شهرستانهای استان همدان، به‌عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری استان همدان مشغول به فعالیت است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته