دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خطیر: اجازه حذف استقلال از لیگ قهرمانان را نمی‌دهم/ بیشتر از ۱۶۰ میلیون برای مهری جا نداشتیم+فیلم

خطیر: اجازه حذف استقلال از لیگ قهرمانان را نمی‌دهم  بیشتر از ۱۶۰ میلیون برای مهری جا نداشتیم+فیلم
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: پنجره نقل و انتقالات باز شده اما بیشتر از ۱۶۰ میلیون برای سعید مهری سقف قرارداد نداشتیم.
کد خبر : 871314

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی خطیر در پایان دیدار تیم‌های نساجی و الهلال اظهار کرد: بازی خوبی بود. به تیم نساجی تبریک می‌گویم. اختلاف ۲ باشگاه زیاد بود. الهلال با ارزشی نزدیک به ۲۶۰ میلیون دلار است.  نساجی ۶ میلیون دلار است. با این امکانات زیرساختتی و فنی که الهلال داشت، نساجی خیلی با غیرت بازی کرد. ان شاالله در ادامه راه اتفاقات خوبی برای نساجی بیفتد که صعود کند.

وی در خصوص اینکه شرایط در باشگاه استقلال خوب است،عنوان کرد: امروز پنجره نقل و انتقالات باز شده، ان‌شاءالله بتوانیم بازیکن باقی مانده را ثبت کنیم و پرقدرت در ادامه لیگ کار کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه حامدی فر اعلام کرده نظر نکونام را جلب کرده، گفت: اگر نظر نکونام باشد حتما او را به تیم اضافه می‌کنیم.

وی در واکنش به موضوع کاهش قرارداد‌ها توسط بازیکنان، تصریح کرد: قرارداد‌های استقلال از فصل قبل بالا است. نمی‌توانیم به زور از بازیکنان بخواهیم رقم قراردادشان را کم کنند. بازیکنان از فصل قبل دریافتی خوبی نداشته اند. از این فصل هم در معذوریت کار می‌کنند. تا اینجا هم از نظر من با مردانگی و معرفت جلو آمده اند. اگر بخواهند کم کنند باید با آن‌ها صحبت کنیم.

خطیر در مورد اینکه تضمین وجود دارد تا استقلال فصل بعددر لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد، یادآور شد: امروز به خاطر نساجی که تیم شهر من بود و همچنین مالک این باشگاه در ورزشگاه حاضر شدم. او استقلالی چند آتشه است. حسرت خوردم. استقلال شایسته‌ترین تیمی بود که باید در این مسابقات حضور پیدا می‌کرد. به خاطر سوء مدیریت باشگاه در دوره‌های گذشته، نتوانستیم در این تورنمنت حضور پیدا کنیم. قول می‌دهم تا زمانی که هستم اجازه ندهم استقلال از این بازی‌ها حذف شود مگر اینکه دلایل دیگری داشته باشد.

وی در واکنش به شکایت رافائل سیلوا، تأکید کرد: همه ما می‌دانیم. فکر کنم در ده کوره‌های ایران هم همه می‌دانند اگر یک بازیکن یا مربی خارجی دارید، ۲ ماه حقوقش را ندهید می‌تواند نوتیس بدهد، بعد از ۱۰ روز قراردادش را فسخ کند و به مقدار تمام دوره قراردادش خسارت بگیرد. با اینکه باشگاه‌های ایرانی بابت تهیه منابع ارزی و پرداخت پول در معذوریت هستند، ولی یک سو مدیریت بزرگ است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با مبلغ قرارداد سعید مهری، خاطرنشان کرد: قرارداد او عدد شفافی است و خودم اعلام کرد. بیشتر از ۱۶۰ میلیون جا نداشتیم. امسال هم تمام قرارداد‌هایی که ثبت می‌شود اعتبار دارد. مهری اگر ۵۰۰ برگه با هر عددی از من بگیرد قابل اعتبار نیست و نمی‌تواند شکایتی علیه باشگاه داشته باشد. تفاهمی با او و تیم داریم که اگر بتوانیم بازیکنان دیگر را متقاعد کنیم بخشی از قراردادشان را کم کنند، این امکان وجود دارد قرارداد مهری افزایش پیدا کند. ما چیز پنهانی نداریم. خودم اعلام کردم قرارداد مهری ۱۶۰ میلیون است و بیشتر از این برای سقف قرارداد جا نداشتیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته