دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خسوس: بازی با نساجی تاریخی خواهد بود/ امیدوارم شرایط چمن ورزشگاه بهتر باشد

خسوس: بازی با نساجی تاریخی خواهد بود  امیدوارم شرایط چمن ورزشگاه بهتر باشد
سرمربی تیم الهلال گفت: من زمین چمن ورزشگاه آزادی را ندیدم و امیدوارم شرایط بهتری داشته باشد.
کد خبر : 871140

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، خورخه خسوس در نشست خبری پیش از بازی با نساجی ایران اظهار کرد: فردا بازی تاریخی در پیش داریم. الهلال به عنوان یک قهرمان پیشین این دوره پا به میدان می‌گذارد. نساجی تیم خوبی است و می‌تواند قابلیت‌های خودش را نشان دهد. من زمین چمن ورزشگاه آزادی را ندیدم و امیدوارم شرایط بهتری داشته باشد. حریف ما در بازی قبل به دنبال وقت تلف کردن بود و امیدوارم در این بازی فوتبال بهتری در پیش داشته باشیم.

سرمربی تیم الهلال در خصوص تقابل تیمش با مهدی رحمتی در این مسابقه گفت: ما برای این بازی امیدوار هستیم و حریف ما برای ارائه یک بازی خوب مشتاق است. حریف دونده ظاهر خواهد شد و کم‌کاری نخواهد داشت و الهلال هم برای اینکه کیفیت خوبی داشته باشد، باید نقاط قوت حریف را مهار کند. نساجی در این بازی میزبان است و ما می‌خواهیم در هر صورت کیفیت خوبی نشان دهیم و از بازی قبلی بهتر باشیم.

ژسوس در پاسخ به سوالی در خصوص دیدار النصر و پرسپولیس و شرایط آن بازی گفت: ما این بازی را دیدیم. النصر به سختی حریفش را شکست داد. ما هم در برابر تیمی بازی می‌کنیم که سخت‌کوش است و بازی سختی در پیش داریم و برای این بازی آماده هستیم.

سرمربی تیم الهلال در خصوص گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها مبنی بر گلایه نیمار از شرایط فنی تیم گفت: من به گمانه‌زنی رسانه‌ها نمی‌خواهم دامن بزنم. حضور بازیکنان بزرگ همیشه باعث این مسائل و حاشیه‌ها می‌شود. ما با نیمار رابطه خوبی داریم.

العویس: فوتبال بازی کردن در ورزشگاه آزادی جذاب است

محمد العویس بازیکن الهلال عربستان نیز در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل نساجی ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: در حال حاضر بازیکنان مطرح دارند در آسیا بازی می‌کنند و این برای پیشرفت فوتبال آسیا و عربستان موثر خواهد بود. آنالیز ما بر اساس تیم است و هر بازیکن توانمندی خود را اضافه می‌کند و همین باعث پیشرفت فوتبال ما خواهد شد.

دروازه‌بان تیم الهلال در خصوص حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی گفت: در ورزشگاه آزادی فوتبال بازی کردن جذاب است. من در این استادیوم بازی کردم و دیدم جلوی تماشاگران اینجا بازی کردن بسیار جذاب است و امیدوارم عملکرد خوبی در این بازی داشته باشیم

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته