دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رونمایی دیواره آبنمای بزرگراه مدرس در شب میلاد نبی رحمت(ص)

رونمایی دیواره آبنمای بزرگراه مدرس در شب میلاد نبی رحمت(ص)
معاون امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران با اعلام مرمت و بروزرسانی دیواره آبنمای بزرگراه مدرس از رونمایی این سازه شهری در شب میلاد حضرت محمد(ص) خبر داد.
کد خبر : 871190

 

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  مهدی قربانی معاون امور مناطق سازمان زیباسازی از رونمایی دیواره آبنمای بزرگراه مدرس پس از مرمت و بروزرسانی این سازه شهری در شب میلاد حضرت محمد(ص) خبر داد و گفت: پروژه طراحی، ساخت و اجرای دیواره آبنمای بزرگراه مدرس در سال 1390به طول 30 متر و عرض 12 متر بر روی اتوبان مدرس توسط سازمان زیباسازی شهر تهران انجام شد. 

قربانی با بیان اینکه این دیواره آبنما در یکی از حساسترین شاهراه‌های شهری پس از گذشت 12 سال دچار فرسودگی، تخریب و از کارافتادگی کامل شده بود، گفت: مرمت و بروزرسانی آن در دستور کار اداره زیباسازی و فضای سبز شهرداری منطقه 6 قرار گرفت. 

به گفته قربانی، این سازه با 300 نازل و نخ نامرئی طراحی و ساخته شده بود که در روند بروزرسانی کلیه نازل‌ها و نخ‌های نامرئی بازسازی شده است. 

معاون امور مناطق سازمان زیباسازی افزود: در بروزرسانی این دیواره نورپردازی آن شامل نقش پرچم مقدس ایران و درخشش نوری آیه شریفه "«وَ جَعلنا مِن الماءِ کُلِّ شَیءٍ حَیٍّ» نیز مرمت و بطور کامل راه‌اندازی شده که مقرر است در شب 17 ربیع الاول به مناسبت میلاد نبی رحمت روشن شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته