دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 بهمن 1393 - 09:45
رقابت‌های جوانان آسیا- مالزی

تیم ملی اسکواش ایران از صعود بازماند

تیم ملی اسکواش ایران در رقابت‌های قهرمانی اسکواش جوانان آسیا، با قبول شکست مقابل تیم هند از صعود به دور بعد بازماند.
کد خبر : 871

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزای آنا، تیم ملی جوانان اسکواش ایران با شکست مقابل تیم هند از راهیابی به دور بعد هفدهمین دوره رقابت ‌های اسکواش تیمی قهرمانی جوانان آسیا در مالزی بازماندند.


بازیکنان اسکواش تیم ملی جوانان ایران این رقابت را 2 بر صفر به حریف هندی واگذار کردند و در ادامه رقابت‌ها امروز (شنبه) با تیم سنگاپور به رقابت خواهند کرد.
سجاد زارعیان اسکواش باز جوان ایران در نخستین مسابقه مقابل تیم هند که عصر روز گذشته در ورزشگاه بوکیت جلیل کوالالامپور مالزی برگزار شد، به مصاف "کوش کومار" رفت و گیم های دوم و سوم را پیروز از کورت خارج شد.
گیم های اول، چهارم و پنجم را نیز بازیکن اسکواش هند با نتایج 12 بر 10، 11 بر یک و 11 بر هفت پیروز و برنده این رقابت نزدیک شد.
فرزان حبیب‌پور نیز با نتایج 11 بر سه، 11 بر چهار و 11 بر چهار بازی را به "ولاوان سندیل کومار" بازیکن جوان هندی واگذار کرد.
تیم اسکواش جوانان ایران با این باخت از رسیدن به مرحله بعدی رقابت‌های تیمی اسکواش جوانان آسیا که در مرکز اسکواش ورزشگاه "بوکیت جلیل" شهر کوالالامپور مالزی برگزار می شود، بازماند.
تیم ایران ساعت 10 صبح امروز (شنبه) به وقت محلی برای قرار گرفتن در بین تیم های چهارم تا هشتم به مصاف تیم اسکواش جوانان سنگاپور می‌رود.
تیم‌های جوانان مالزی، هند، پاکستان و هنگ کنگ به دور بعدی این رقابت‌ها راه یافته‌اند و برای کسب مقام های اول تا چهارم تیمی آسیا رقابت می‌کنند.
تیم مالزی مقابل تیم هند قرار می‌گیرد و تیم های هنگ کنگ و پاکستان با هم بازی می‌کنند.
تیم ایران در مرحله نخست رقابت‌های آسیایی با تیم های هنگ کنگ، عراق و اندونزی هم گروه بود که پس از هنگ کنگ در رده دوم قرار گرفت و به مرحله بعد صعود کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: اسکواش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته