دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

امیرآبادی: دبیر با آشتی نکونام و خطیر پهلوانی کرد/ پیشکسوتان با سابقه استقلال بزرگی نکردند

امیرآبادی: دبیر با آشتی نکونام و خطیر پهلوانی کرد  پیشکسوتان با سابقه استقلال بزرگی نکردند
پیشکسوت تیم استقلال گفت: پیشکسوتان دارای سابقه استقلال هم کاری برای این باشگاه نمی‌کنند.
کد خبر : 870536

مهدی امیرآبادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص آشتی علی خطیر و جواد نکونام که با وساطت علیرضا دبیر صورت گرفت، اظهار کرد: اتفاق بسیار خوشحال کننده‌ای را شاهد بودیم و تشکر ویژه‌ای از علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دارم که در حرکتی پهلوانانه باعث شد تا مدیرعامل و سرمربی استقلال بعد از نزدیک به ۵ ماه با همدیگر آشتی کنند. ماشاءالله دبیر بس که بزرگ داری کرده توانسته بزرگان زیادی را در کنار هم قرار دهد.

محمد نوری کجا پیشکسوت استقلال بوده؟

وی با انتقاد از پیشکسوتان نامدار استقلال گفت: یکسری دوستان به اسم استقلال پول می‌گیرند، اما بزرگی نمی‌کنند. امثال جباری‌ها و قراب‌ها هستند، اما نمی‌آیند تا مشکلات استقلال را برطرف کنند. برخی هم ادعای آن را دارند که پیشکسوت استقلال بوده‌اند، اما نمی‌دانیم کی به‌ عنوان پیشکسوتی رسیده‌اند که ما آن زمان نبودیم تا ببینیم. شاید زندان بودیم که کسانی ادعای پیشکسوت استقلال بودن کرده‌اند که چنین عنوانی برازنده آن‌ها نیست. بعضی‌ها هم هستند که خودشان را به هر مدیرعاملی می‌چسبانند تا بتوانند به اسم پیشکسوتان استقلال پول بگیرند. محمد نوری کجای استقلال بوده که به نام پیشکسوتان استقلال تشکیل تیم می‌دهد و پول می‌گیرد؟ استقلال نیاز به پیشکسوتان دارد که در حد نام این باشگاه باشند. پیشکسوت باید سابقه حضور در استقلال را داشته باشد نه اینکه با حضوری کوتاه در استقلال خود را پیشکسوت بداند. البته پیشکسوتان دارای سابقه استقلال هم کاری برای این باشگاه نمی‌کنند.  

اعضای باشگاه استقلال مانند زنجیر به هم وصل هستند

امیرآبادی یادآور شد: جواد نکونام دوست داشت سرمربی استقلال باشد و شاید مدت زمان کمی در استقلال بازی کرده باشد، اما کاپیتان تیم ملی، رکورددار بیشترین بازی در تیم ملی و لژیونری موفق بوده و می‌خواهد در این تیم هم موفق باشد. نکونام شب و نصفه شب هم با پیگیری فوتبال اسپانیا و دیگر لیگ‌های معتبر دنیا، به دنبال آن است تا استقلال را در شرایط بهتری قرار دهد و اهداف بسیار خوبی دارد. او و مدیرعامل تیم، همچنین دیگر اعضای باشگاه استقلال همانند زنجیر به هم وصل هستند و نباید این زنجیره قطع شود بلکه باید با حمایت هواداران به شرایط بسیار بهتری برسد. خدا پدر و مادر علیرضا دبیر را بیامرزد که به اختلافات خاتمه بخشید. متأسفانه فوتبالیست‌ها چشم دیدن پیشرفت یکدیگر را ندارند و یک پهلوان از خانواده کشتی کمک کرد تا اختلاف در استقلال تمام شود و این تیم به دنبال کسب موفقیت‌هایی باشد که باعث خوشحالی طرفداران میلیونی‌اش می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته