دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پشت پرده ماجرای خانه اجاره‌ای استقلال برای مهاجم آرژانتینی و دلیل سفر مدیر برنامه اصلی بلانکو به تهران

پشت پرده ماجرای خانه اجاره‌ای استقلال برای مهاجم آرژانتینی و دلیل سفر مدیر برنامه اصلی بلانکو به تهران
ماجرای خانه بازیکن جدید استقلال به پایان رسید و این بازیکن پذیرفت در محلی که باشگاه برای وی در نظر گرفته سکونت داشته باشد.
کد خبر : 869919

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ماجرای گوستاوو بلانکو بازیکن جدید استقلال با این باشگاه نزدیک بود به یک بحران حل نشده تبدیل شود اما سرانجام شب گذشته علی خطیر مدیرعامل این باشگاه با مدیربرنامه اصلی این بازیکن جلسه گذاشت تا حواشی رخ داده به پایان برسد.شاید برای خیلی ها سوال باشد که چرا حضور یک بازیکن تازه وارد در جمع آبی پوشان این همه با حاشیه توام شد و چرا حتی محل زندگی این بازیکن تبدیل به سوژه شد.

ماجرای جذب این بازیکن از ابتدا تا شب گذشته دارای پیچیدگی هایی بود که دلیل همه این حواشی بوده است. ماجرا از این قرار است که  باشگاه استقلال زمان قرارداد این بازیکن در ترکیه با مدیربرنامه ای به نام آنتونیو لوپز روبرو شده است. فردی که مندیت 10 روزه از طرف بلانکو داشت تا با باشگاه استقلال قرارداد امضا کند. جالب است که مسئولان استقلال وقتی در ترکیه بودند متوجه شدند این فرد مدیر برنامه های تورس بازیکن گل گهر است.

بعد از توافق و قرارداد مسئولان استقلال با بلانکو، لوپز از صدهزار دلاری که باشگاه به بلانکو برای پرداخت اولیه می دهد 50 هزار دلار را می گیرد. در این نشست که درست در آخرین روز نقل و انتقالات ایران همراه بود باشگاه متوجه می شود که به دلیل شکایت باشگاه شاهین بوشهر پنجره نقل و انتقالاتش بسته شده است. در جلسه عقد قرارداد مسئولان باشگاه استقلال به بلانکو اعلام کردند که بعد از تسویه حساب با باشگاه قبلی خودش را بازیکن آزاد اعلام کند تا استقلال به عنوان سهمیه فیفا وی را جذب کند. بعد از این اتفاق بلانکو  امروز مربوطه را انجام داد و در تمرینات استقلال شرکت کرد اما نکونام به این بازیکن اجازه تمرین را نداد. در ادامه این بازیکن خانه‌ای که باشگاه برای وی اجاره کرده بود را نپذیرفت تا در نهایت مسئولان استقلال تصمیم گرفتند نشستی را با مدیر برنامه اصلی این بازیکن برگزار کنند.

مدیربرنامه اصلی بلانکو خاویار گونزالز است که شب گذشته در دیدار با خطیر در مورد مشکلات استقلال برای ثبت قرارداد رسمی با این بازیکن و همچنین محل سکونتی که باشگاه برای او در نظر گرفته آگاه شد. در نشست شب گذشته مقرر شد بلانکو خانه ای که باشگاه برایش اجاره کرده را مورد بررسی قرار بدهد و در آنجا سکونت پیدا کند و اگر وی تمایلی به سکونت در این محل را نداشت باشگاه اقدامی جدید برای او انجام بدهد. در این مدت بلانکو در هتل سکونت داشت.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته