دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1395 - 14:47

دستگیری در صحنه سرقت مسلحانه

سارق مسلح وقتی دید با تهدید اسلحه نمی‌تواند خودرویی را به سرقت ببرد، به سراغ مرد میانسالی رفت تا از او اخاذی کند. اما ماموران در همین حین به محل رسیدند و او را دستگیر کردند. متهم کلکسیونی از جرایم را در پرونده خود دارد.
کد خبر : 86997

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، چهارشنبه 29 اردیبهشت امسال، خبر سرقت ناموفق یک خودرو با سلاح گرم به پلیس شهرستان جیرفت استان کرمان اعلام شد. به دنبال این خبر، بلافاصله اکیپی از ماموران راهی محل شدند. با ورود ماموران به محل، آنها مشاهده کردند مردی حدودا 30 ساله، اسلحه بهدست در حال تهدید مرد میانسالی در مقابل خانهاش است. بدین ترتیب ماموران وارد عمل شده و سارق جوان را که با دیدن آنها قصد فرار داشت، دستگیر کردند.


در تحقیقات از شاهدان ماجرا، یکی از آنها به پلیس گفت: لحظاتی پیش متهم سوار بر موتورسیکلت، راه خودرویی را سد کرد. او حال خوبی نداشت و با تهدید اسلحه می =خواست خودرو را سرقت کند. اما زمانی که با مقاومت صاحب خودرو مواجه شد، از آنجایی که جمعیت زیادی هم در حال جمع شدن بودند، اقدام به فرار کرد.


وی ادامه داد: اما او دست بردار نبود، زمانی که خود را ناکام در این سرقت دید، در خانهای را زد و زمانی که صاحب خانه در را باز کرد، با تهدید سلاح قصد اخاذی از او را داشت که بلافاصله ماموران وارد عمل شده و او را دستگیر کردند.


سرهنگ مهریار سعیدی، فرمانده انتظامی جیرفت کرمان در رابطه با این خبر گفت: متهم یکی از اراذل و اوباش منطقه است و چندین فقره شرارت، نگهداری اقلام ممنوعه، ایراد ضرب و جرح ، درگیری با سلاح سرد، ایجاد رعب و وحشت بین مردم و جرایم دیگری را در پرونده خود دارد. با توجه به این که احتمال می رود برخی از سرقت های مشابه در شهرستان های همجوار نیز توسط این فرد صورت گرفته باشد، تحقیقات همچنان ادامه دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته