دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مهر 1402 - 09:59

دبیرستان سما در دزفول به بهره‌برداری رسید

دبیرستان سما در دزفول به بهره‌برداری رسید
ساختمان جدید متوسطه دوره اول دخترانه سمای دزفول با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر : 869847

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، ساختمان جدید متوسطه دوره اول دخترانه سمای دزفول با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید تا با توجه به استقبال مردم برای ثبت‌ نام در مدارس، کمبود فضای مدرسه و تکمیل ظرفیت ثبت‌نام، فضایی به مراتب بزرگ‌تر از فضای قبلی در اختیار این مدرسه قرار گیرد.

محمدمهدی صافی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در این مراسم اظهار کرد: امسال شعار محوری مدارس، «مدرسه قوی، ایران قوی» است که امیدواریم دانش‌آموزان بتوانند در امتداد عملی کردن این شعار خود را هرچه بیشتر مجهز به علم، عمل و اخلاق کنند.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول نیز عنوان کرد: ماه مهر آغاز فصل علم و دانش و دانایی بوده و مدرسه کانون فضیلت‌ها، محور و مبدأ رشد و تعالی و بسترساز تربیت و تعالی نسلی توانمند، متعهد و اخلاق‌گرا است.

علی براتی افزود: مدارس سمای دزفول با افزایش تقریباً سه برابری آمار دانش آموزان خود، نزدیک به یک هزار و ۶۰۰دانش‌آموز را تحت پوشش خود قرار داده‌اند و اکنون با هفت مدرسه، سه کودکستان و دو آموزشگاه علمی آزاد، بزرگ‌ترین مجموعه مدارس غیرانتفاعی استان خوزستان و یکی از بزرگ‌ترین مجموعه مدارس سما در کشور شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته