دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قاسمی: معرفی الگوی زن ایرانی- اسلامی در کشور مهجور مانده است

قاسمی: معرفی الگوی زن ایرانی- اسلامی در کشور مهجور مانده است
مشاور عالی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده گفت: معرفی الگوی زن ایرانی- اسلامی در کشور مهجور مانده است و باید برای ترسیم الگو و ارتقای جایگاه زنان در جامعه اقدامات مهمی را انجام دهیم.
کد خبر : 869314

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عاصمه قاسمی در ششمین نشست اتحادیه دانشگاه آزاد اسلامی شرق کشور اظهار کرد: معرفی الگوی زن ایرانی- اسلامی در کشور مهجور مانده است و باید برای ترسیم الگو و ارتقای جایگاه زنان در جامعه اقدامات مهمی را انجام دهیم.

او ضمن اشاره به تشکیل شورای راهبری زنان و خانواده در دانشگاه آزاد گفت: با تشکیل شورای راهبری زنان در استان‌ها، برای هویت بخشی بانوان دانشگاه باید فکر شود تا بانوان و به خصوص نسل جوان‌تر به این موضوع اذعان کنند که الگوی زن ایرانی مسلمان الگوی متعالی است که می‌تواند هویت آنان بر آن اساس تشکیل شود. 

مشاور عالی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده افزود: ما در موضوع زنان باید نگاهی چندبعدی و فرابخشی داشته باشیم و در تمامی تصمیماتی که اتخاذ می‌شود بانوان مورد توجه ویژه قرار گیرند تا بتوانند نقش خود در خانواده و جامعه به خوبی ایفا کنند. 

او بیان کرد: در دانشگاه‌ها باید سرمایه‌گذاری مناسبی در بخش دانشجویان دختر شود. با توجه به اهمیت دختران به عنوان مادران و زنان آینده کشور، دانشگاه‌ها باید در خصوص دانشجویان دختر سیاست‌ها و برنامه‌های مناسبی را در نظر بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته