دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1402 - 11:49

واکنش رئیس دیوان عالی کشور به اظهارات توکلی در مورد حقوق اعضای هیئت مولدسازی

واکنش رئیس دیوان عالی کشور به اظهارات توکلی در مورد حقوق اعضای هیئت مولدسازی
رئیس دیوان عالی کشور گفت: صحبت باید مبتنی بر اصول و منطقی قابل دفاع باشد. در عین حال باب نقد همیشه باز هست و اگر کسی نقدی دارد همه می‌پذیرند؛ اما بی‌مبنا صحبت کردن و شایعه پراکنی از مصادیق تشویش اذهان عمومی است.
کد خبر : 869033

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام منتظری رئیس دیوان عالی کشور در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارات احمد توکلی درباره دستمزد اعضای هیات مولدسازی گفت: گفته آقایان باید براساس یک منطق باشد، متاسفانه صحبت‌های گفته شده در هیچ آیین نامه و نه در عمل صحت ندارد.

وی اظهار کرد: انتظار ما از آقایان این است که حرفی که می‌زنند، بر اساس و مبنای یک منطق باشد و آن چه که گفته شده هیچ مبنای قابل قبولی ندارد.

وی افزود: نه در آیین نامه چنین چیزی هست و نه در عمل، من البته گله مندم از ایشان که صحبتی که می‌کنند باید توجه داشته باشند ضمن این که ما همه طرفدار شفاف سازی هستیم و به هر کیفیت و نحوی باشد جلوی ویژه خواری‌ها و فساد باید گرفته شود.

رئیس دیوان عالی کشور گفت: در عین حال صحبت باید مبتنی بر یک اصول و منطقی باشد که قابل دفاع باشد. در عین حال باب نقد همیشه باز هست و اگر کسی نقدی دارد همه می‌پذیرند، اما بی مبنا صحبت کردن و شایعه پراکنی از مصادیق تشویش اذهان عمومی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته