دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1402 - 23:54

کاسترو: مقابل پرسپولیس نتیجه خوبی گرفتیم/می خواهیم به عنوان سرگروه صعود کنیم

کاسترو: مقابل پرسپولیس نتیجه خوبی گرفتیم می خواهیم به عنوان سرگروه صعود کنیم
سرمربی پرتغالی النصر گفت: مقابل تیم خوب پرسپولیس نتیجه خوبی گرفتیم.
کد خبر : 868834

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، لوئیز کاسترو بعد از برد مقابل پرسپولیس اظهار کرد: مقابل یک تیم خوب نتیجه خوب بدست آوریم و حالا برای مسابقه بعدی آماده می شویم.

وی در‌ مورد وضعیت پرسپولیس افزود: اینجا حضور ندارم که پرسپولیس را تحلیل کنم.من باید تیم خودم را  تحلیل کنم.در خطوط دفاعی خوب بودیم و بعد از گل بازی را کنترل کردیم. به بازی عرض دادیم و از توپ های بلند پشت دفاع پرسپولیس استفاده کردیم. با وجودی که بازی‌ بدون تماشاگر بود ما سه امتیاز گرفتیم و تلاش می کنیم به عنوان سرگروه صعود کنیم.امروز تیمم عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس داشت.

وی در مورد تمرین نکردن تیمش قبل از بازی گفت: امروزه در دنیای فوتبال به خاطر فشردگی تصمیم بهتر این است که به شکل دیگری تمرین کرد. هر تصمیمی می گیرم بهترین خواهد بود.

کاسترو در خصوص اینکه ایران را با چه دستاوردی ترک می کنند، عنوان کرد: ایران کشور بسیار خوبی است و‌خوشحالم اینجا آمدم.برای ایران آرزوی بهترین ها را می کنم و از استقبال هواداران خوشحالم.رونالدو هم مثل بقیه بازیکنان است و امروز بهترین فرم‌ را نشان داد اما قطعا نحوی که بازی‌ کرد به النصر کمک کرد امروز دو گل بزنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته